Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minka schreef:Heb net een huisje gekocht, mits de technische keuring niet boven de 5000 euro uitkomt
MoniqueT schreef:Mooie plekkies hoor, fijn als je zo naar je zin een huis kan kopen.
Hier nog geen kijker gezien, maar zelf wel hele leuke plaatsen gevonden in Spanje. Komt tijd komt raad
Citaat:het is wel eeen geweldig plekje wat je nu hebt hoor, waarom doe je het weg!!?
FloortjeS schreef:MoniqueT, prachtig huis hebben jullie zeg.![]()
Wij zoeken een huis in jouw omgeving maar helaas in een andere prijsklasse.
Romyv schreef:Zesiram: dat meen je niet!! Je hebt je adviseur toch niet betaald he!?! wel respect dat je dat gefixed hebt
MoniqueT schreef:Citaat:het is wel eeen geweldig plekje wat je nu hebt hoor, waarom doe je het weg!!?
Simpel: mijn man had 10 jaar geleden al in een warm land moeten gaan wonen, maar toen waren de kinderen nog allemaal thuis. Hij heeft altijd pijn, maar warm weer maakt het stukken draaglijker.
Hij heeft in het revalidatiecentrum geleerd zijn pijn cijfers te geven.
Voorbeeld:
winter in Nederland : 8
met sneeuw: 9
zomer (zoals vandaag): 5
droog klimaat zoals Spanje, zomer: 2
Spanje, winter: 4
Dus nog wel pijn, maar in Spanje veel en veel minder dan hier ... zo eenvoudig is het.
Roadracer schreef:Wat een gave huizen zie ik hier toch voorbij komenHelaas voor de meesten nog even fors doorsparen
![]()
Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe werkt het in NL over het algemeen met bieden op een huis?
Als bijvoorbeeld de vraagprijs 400000 is en je wil proberen uit te komen op 375000, begin je dan te bieden bij 350000? Zodat je met je bod eigenlijk al aangeeft dat je elkaar in het midden wilt ontmoeten? Of is dat dan weer beledigend te laag, en kun je beter hoger instappen (bijv 365000) en dan zelf in minder grote stappen stijgen![]()
Ik snap wel dat er waarschijnlijk niet echt een gouden regel voor is, maar wat zijn de "tactieken" die jullie zoal gebruiken? Ben daar stiekem wel benieuwd naar. Wij hebben nog nul ervaring met het uitbrengen van een bod, gaan daar ook zeker niet zelf aan beginnen zonder een aankoopmakelaar oid in de hand te nemen, maar ik ben wel benieuwd wat er zoal voor een "bied-mogelijkheden" zijn.
Citaat:duidelijk!!! Heeft ti reuma ofzo?
Knap dat ti het nog zo lang heeft volgehouden, is echt hells om altijd te moeten leven met pijn zeker boven de 4 grens!
Romyv schreef:minka schreef:Heb net een huisje gekocht, mits de technische keuring niet boven de 5000 euro uitkomt
gefeliciteerd!!! fundalink
mensjes, wij zijn ook akkoord over de prijs en ik heb de werkbank en stellingkasten erbij haha woensdag koopovereenkomst doornemen met mn papa en advisieur, donderdag bouwkundige keurig en vrijdag dan tekenen!
voor wie het leuk vind, hier een fundalinkje ervan:
http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/a ... lkade-379/