Wel geweldige tegeltjes in de hal zeg

Ik dacht "daar is het vast nooit donker" maar de advertentie vermeldt netjes dat de buren planten kweken die 's nachts geen licht behoeven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:https://www.funda.nl/detail/koop/nederw ... /43889955/
Ik vind hier de prijs niet hoog voor wat je krijgt. Of mis ik dingen?
moonsparkle schreef:Bestemming Agrarisch met functie aanduiding wonen, zoveel ruimte om agrarisch te zijn is er niet? Vraag me af wat er dan verwacht wordt. Je zit ook wel dichtbij een drukke weg als ik op streetview kijk. Zie ook een bedrijf ertegenover waar vrachtwagens staan.
_Lorette_ schreef:moonsparkle schreef:Bestemming Agrarisch met functie aanduiding wonen, zoveel ruimte om agrarisch te zijn is er niet? Vraag me af wat er dan verwacht wordt. Je zit ook wel dichtbij een drukke weg als ik op streetview kijk. Zie ook een bedrijf ertegenover waar vrachtwagens staan.
Ik zou ook echt niet weten hoe je daar inkomen uit je agrarische grond zou moeten halen. Dan kunnen ze er bij de gemeente toch niet heel moeilijk over doen?
MizzMontana schreef:Ibbel schreef:Bestemming is agrarisch, functieaanduiding is wonen. Functieaanduiding is iets héél anders dan een bestemming
Bij de functieaanduiding staat omschreven dat een burgerwoning (niet zijnde een bedrijfswoning) hier is toegestaan. Je hoeft dus geen inkomen uit de woning te halen.