Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Fantastisch!!!! Zo ook Nicaragua, hebben we in dezelfde reis gedaan en is vergelijkbaar. Colombia en Brazilië zijn ook geweldig. Zijn onze mooiste 3 reizen wat betreft natuur. Wil daar ook graag nog eens naar toe, maar zolang we deze hond hebben is dat niet mogelijk (verlatingsangst en moet mee op vakantie). Helaas ook geen klanten daar, dus ook zakelijk geen tripjes daar naar toe. Dat is meer China, Taiwan, Korea, Japan en de USA. 

Neonlight schreef:Let wel op of je vakantiedagen kloppen. Je krijgt op 1 januari voor een heel jaar, maar als je per 1 augustus stopt halen ze er 5/12de weer af van de dagen van 2022.

tita schreef:Zou de maand vrij nemen niet uitbetalen doet altijd pijn
Ik heb ooit 41 en 90 dagen uitbetaald ik doe dat nooit meer
Maar ik vind dapper besluit en hoe durf je dat te doen

Dit soort spullen koop ik dus alleen maar met aanbiedingen, scheelt mij teveel. Kruidvat en Plus hebben vaak scherpe aanbiedingen daarin.
Al moet ik wel zeggen dat 1 paar wat ik nu heb de verkoop in gaat. Ze zijn prachtig maar ik haal er constant mijn voeten mee open en na 2x dragen ben ik er wel uit dat dat niet gaat verbeteren. (Mijn voet is te smal en schuurt daardoor constant met de leren riempjes).