Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsii schreef:Het huis en het perceel waren fantastisch. Ligging ook perfect.
Echt alles wat we zoeken.
Binnen moet wel gemoderniseerd worden maar zowel binnen als buiten wel zeer netjes onderhouden.
We zijn echt beide verliefd.
Vandaag 9 kijkers en donderdag 15u deadline
Zit daar niets tussen hebben ze volgende week nog een kijkers dag gepland staan.
horsii schreef:Het huis en het perceel waren fantastisch. Ligging ook perfect.
Echt alles wat we zoeken.
Binnen moet wel gemoderniseerd worden maar zowel binnen als buiten wel zeer netjes onderhouden.
We zijn echt beide verliefd.
Vandaag 9 kijkers en donderdag 15u deadline
Zit daar niets tussen hebben ze volgende week nog een kijkers dag gepland staan.
Annash schreef:Spannend Horsii!
En Magicmist, gefeliciteerd!
Ik heb wonder boven wonder voor vrijdag drie (!) bezichtigingen kunnen plannen. De eerste is meer ter orientatie, met de vp aan de top van mijn budget verwacht ik niet dat het wat wordt, die gaat wel dik door de vp heen. Maar kijken kan geen kwaad. De andere twee zijn interessant, en vooral de laatste ben ik echt verliefd op zo van de foto. Oud huis, 1920, weinig aan gedaan, maar daardoor wel veel karakter. Als alles werkt en niet lekt etc., vind ik het ook niet erg als het een keer gemoderniseerd moet worden. Zal wel zien, misschien valt het wel tegen.
Urona447 schreef:Zou men na de corona ook weer verder gaan met een open huizen route of zou de markt zo overspannen blijven dat dit helemaal niet meer georganiseerd gaat worden?
Annash schreef:Volgens mij gebeurt dit nog wel? Is dat zo'n kijk(mid)dag, waarna je je bod kunt plaatsen? Zo ja, dan gaan een aantal van mijn huizen nog wel op die manier.
Maar als ik het verkeerd begrepen heb... ik ben nog een newbie.
Earth schreef:Annash schreef:Volgens mij gebeurt dit nog wel? Is dat zo'n kijk(mid)dag, waarna je je bod kunt plaatsen? Zo ja, dan gaan een aantal van mijn huizen nog wel op die manier.
Maar als ik het verkeerd begrepen heb... ik ben nog een newbie.
Ja maar eerder was dat op de zaterdag(en soms ook nog op de zondag) en konden mensen aanwaaien tussen 11 en 14 ofzo, zonder afspraak.
Urona447 schreef:Aan een open huizen dag doen dan vaak wel een stuk of 50 huizen mee. Er is op dat moment ook geen makelaar aanwezig, de huidige eigenaren leiden je dan rond en als je dan nog interesse hebt kun je contact opnemen met de verkopende makelaar.
shirleyp schreef:Hier is een makelaar in de buurt die af en toe een kijkzaterdag op afspraak doet, daar doen vooral de woningen aan mee die net wat langer te koop staan.
Wij hadden een bod uitgebracht op een woning (inschrijving) en hoorden vanmorgen dat we het niet zijn geworden op basis van net iets minder gunstige voorwaarden en... let op... €250 op de vraagprijsDikke kak natuurlijk... Maar aan de andere kant wel goed om te weten dat we zonder aankoopmakelaar een aardige inschatting hadden gemaakt, met slechts een beetje overbieden. En door dus!