Alja schreef:[ [url=m/uUThu0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand nog een tip wat er nog in het bakje bij in kan?
En waar ik een grote natuur spons kan kopen en dan niet online?
Misschien bij de Holland&Barret? Of Erica?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Birgit__ schreef:Ik zou graag jullie tips en adviezen ontvangen als (meestal) stille meelezer. Wij wonen nu bijna 5 maanden in ons nieuwe huis en we kunnen maar geen keuze maken qua kleur gordijnen.. gaan we voor en achter voor de zelfde kleur? We hebben achter de bank een donker groene accent muur en de rest is heel licht grijs (damp van Histor). Hebben jullie ideeën?Mijn dank is groot!
Edit: er komt binnenkort wel een andere bank, een cognac kleurige i.p.v. de huidige grijze.
[ [url=m/gzbBJH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r7G49b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Birgit__ schreef:Ik zou graag jullie tips en adviezen ontvangen als (meestal) stille meelezer. Wij wonen nu bijna 5 maanden in ons nieuwe huis en we kunnen maar geen keuze maken qua kleur gordijnen.. gaan we voor en achter voor de zelfde kleur? We hebben achter de bank een donker groene accent muur en de rest is heel licht grijs (damp van Histor). Hebben jullie ideeën?Mijn dank is groot!
Edit: er komt binnenkort wel een andere bank, een cognac kleurige i.p.v. de huidige grijze.
noviceh schreef:Tip van onze interieurstyliste: kijk naar de kleuren in de vloer. Kies de lichtste tint of de donkerste tint, koop in die kleur de gordijnen.
Al leuk ingericht Linnie! Wel mis ik kleur. In die vazen zou ik een aantal (kunst)bloemen zetten, of wat grote takken zoals bloesem of magnolia.