ik ben op zoek naar een huur huis in Noord Nederland.
Via de woningbouw is een mega wachtlijst, sta nu 2 jaar ingeschreven, maar de wachttijd kan nog wel 2/3 jaar duren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Je kunt, als je de hypotheek rond krijgt en het huis heel graag wil, ook kijken of je de transportdatum (dus wanneer je naar de notaris gaat) wat ver(der) vooruit kunt schuiven als de verkoper het daarmee eens is. Dan kun je toch sparen, maar ook het huis niet mislopen.
Booooo schreef:Prairy schreef:Je kunt, als je de hypotheek rond krijgt en het huis heel graag wil, ook kijken of je de transportdatum (dus wanneer je naar de notaris gaat) wat ver(der) vooruit kunt schuiven als de verkoper het daarmee eens is. Dan kun je toch sparen, maar ook het huis niet mislopen.
Dat is inderdaad ook nog een optie.. Denk alleen niet dat de verkopers daar op zitten te wachten. Maar we kunnen het altijd proberenHun zijn namelijk het huis al een aantal maanden uit, en staat dus leeg. Maar zeker iets om te overwegen, had daar helemaal niet aan gedacht
UltimOo schreef:hoi mag ik mij hier ook melden?
ik ben op zoek naar een huur huis in Noord Nederland.
Via de woningbouw is een mega wachtlijst, sta nu 2 jaar ingeschreven, maar de wachttijd kan nog wel 2/3 jaar duren
MizzMontana schreef:Als je de handtekening onder het koopcontract hebt gezet, je drie dagen bedenktijd zijn voorbij, en je hebt de keuring niet opgenomen als ontbindende voorwaarde niet meer.
Maar je kan wel bij je bieding de keuring als voorbehoud meenemen.
Ben je bang dat er veel kosten uit gaan komen?