Echt niet normaal meer.
Aankomende maand naar de kliniek,ruim 400 kilometer

Wanneer krijgen we weer vakantiegeld? Want die van afgelopen maand is bijna alweer op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Ik zie de brandstofprijzen gewoon stijgen per uur![]()
Echt niet normaal meer.
Aankomende maand naar de kliniek,ruim 400 kilometer![]()
Wanneer krijgen we weer vakantiegeld? Want die van afgelopen maand is bijna alweer op
VanHuisUit schreef:@Daan ik hoop dat het retourtje kliniek is dan? Geen kliniek dichterbij die het ook kan? En hoop dat het goed gaat, kliniek & paard is meestal geldtechnisch gezien geen fijne combi
Varekaj schreef:Dan zit je langer in het vliegtuig dan dat je daar rondloopt![]()
Ik wil nog naar Barcelona, Porto, Budapest, New York, Washington DC, Praag, Gdansk, Madrid, Wenen... En over landen ga ik gewoon zwijgen, die bucketlist is ook nog meer dan lang genoeg
.
Prairy schreef:Mijn gastarief is van iets 0,80 per M3 naar 2,56 gegaan. Elektra van 0,22 naar 0,58.
We kunnen het betalen hoor, maar het was even dat ik dacht, daar gaat mijn caravan![]()
Had het geld dat ik over dit jaar terug kreeg van energie willen gebruiken voor een leuke trip, maar ik ga het nu aan de kant zetten om bij te leggen en hopen dat de tarieven nog een keertje weer wat gaan dalen. Maar ik zie berichten dat het per 1 juli allemaal weer flink omhoog gaat dus dat zal nog even ijdele hoop zijn
Poes, leuk! Veel plezier!
Washington vond ik op zich wel leuk, het witte huis vond ik vooral heel erg kleinHoeft op zich niet nog een keer maar we gaan ook liever naar natuur locaties. Budapest wil ik wel nog een keer naar terug, dat vond ik een erg leuke stad.
Faelynn, lijkt me heel verstandigFijn dat Airbnb wel bevallen is.
Daan13 schreef:Ik schrok mij net de pleuris over de prijzen van de chocolade pasta en hagelslag![]()
Was bij de blauwe A aan het boodschappen doen maar een pot 2 kleurige pasta was ruim 4,- ( ik dacht 4,79)
Als je dat terug rekent naar de guldens ( ik weet het, niet doen) maar men dat is toch niet te betalen?!
Hagelslag-grote korrels- ook,iets van 2,50 pak .