Koken op gas heeft wat meer sfeer, maar het eten van de inductie smaakt niet minder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Dat is wel een 'serieus' fornuis ja
Janine1990 schreef:Nadeel van een fornuis lijken me de kieren.. Wat ik nu heb is natuurlijk zeker niet wat je wilt. Maar echt in een luxe keuken een mooi fornuis lijkt me lastig.
Maar ik ben een enorme knoeier.
culaccino schreef:Ik ben ook van gas naar inductie gegaan en vind het inderdaad wel veilig en makkelijk. Handig dat hij vanzelf uitgaat als er te lang geen pan op staat, en dat je een timer per pit kunt zetten waarbij die pit na een x aantal minuten vanzelf uitgaat. En makkelijk schoon te houden.
Het zal ook wel per merk verschillen, maar ik vind wel het geluid vrij irritant. Het zal misschien per merk verschillen, maar bij de mijne hoor ik een soort gezoem als hij verwarmt. Afhankelijk van de intensiteit die ik heb ingesteld is dat gezoem in een soort langere of kortere 'golven'. En soms begint mijn pan enorm te resoneren als hij tegen het kookpunt aan zit. Dat is zo'n hard gebrom dat de buren het misschien wel horen
Zag een paar pagina's terug een mooi filmpje over kastideeën; dank voor e tip! (Geluid idd maar wel uit gezet, haha)
DubbelDun schreef:@linnnde: heeft de salontafel lichthouten poten of zijn die ook wit ?? Het lijkt nu wat wit op wit.
Mooie tafel !!
Janine1990 schreef:DubbelDun schreef:@linnnde: heeft de salontafel lichthouten poten of zijn die ook wit ?? Het lijkt nu wat wit op wit.
Mooie tafel !!
Ben het wel met DD eens, het is nu een heel schril contrast met de tv en het tv meubel...![]()
De bank met het bijzettafeltje met de plant samen doen natuurlijk aan, de bank met het vloerkleed en de salontafel doen steriel abstract modern aan en de tv met meubel zijn nogal hard. Ik mis de samenhang