Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Even vraagje, weet iemand als je 1 stengel van een epipremnum stekt, of het dan een mooie volle plant wordt?
Ik twijfel namelijk of ik een stekje zal kopen of een wat duurdere (volle) plant.
IsaCalixa schreef:Even vraagje, weet iemand als je 1 stengel van een epipremnum stekt, of het dan een mooie volle plant wordt?
Ik twijfel namelijk of ik een stekje zal kopen of een wat duurdere (volle) plant.
_Karlijn schreef:Hier een paar van mijn favorietjesin close up
![]()
[ [url=m/hrZ5vu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dracaena Kanzi
[ [url=m/XLTGIl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Epipremnum Marble Queen
[ [url=m/k6C1oT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Epipremnum Manjula
[ [url=m/7rSjYE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alocasia Dragon Scale
[ [url=m/g0skgx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Syngonium Neon
[ [url=m/1z5fGt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aglaonema Stripes, die gaat als een tierelier
[ [url=m/2PiDrH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Epipremnum Golden Pothos of Neon?
Deze gaat ook als een speer.
Edit: de bokt foto kwaliteit is weer niet om over naar huis te schrijven
carola schreef:Ik heb vanmiddag even wat foto's genomen in ons huis. Dit is nog lang niet alles, ik heb ook even geteld en we hebben er nog meer dan 50, ik kwam uit rond de 80 en wat stekjes. Maar we hebben een groot huis met veeeeeel ramen, dus eigenlijk valt het niet eens zo op dat het zoveel is.
[ [url=m/cbt88O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met práchtige bloem! Echt een van mijn favorietjes
[ [url=m/5yGrv4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was zo'n mooi hoekje, de plant rechts, naast de bank was enorm. Maar helaas is die een beetje flink gehavend door onze zoon die hem als stoel ging gebruiken.
[ [url=m/e96BPV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oYJo6c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ry4qsK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tGxQ7H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat weckpotten met planten, in de kleinste staat een stekje van een kindje-op-moeders-schoot. Ik vind het niet alleen leuk staan, maar met zo'n stekje is het ook wel handig eigenlijk zodat het wat vochtiger blijft.
[ [url=m/Ork6My.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OBOrlf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze bijkeuken met een pallet aan de muur.
[ [url=m/ZxUU7t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/epLzFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BrpjC2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze heb ik jaren gekregen als plantje van 15 cm hoog, maar is nu 10x zo groot! Ze staan maar in de hal want ik heb er niet echt plek voor verder.
[ [url=m/UJY6Po.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze trap met wat hangplanten
[ [url=m/ZkUp38.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iSg0xg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog wat stekjes
[ [url=m/cwVzsn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jis_ schreef:![]()
Zit in Zeeland en reden langs een tuincentrum. Zag daar een epiphyllum die ik heel graag wil hebbenmaar meenemen in onze 2 zitter is niet te doen. Ga er straks naar op zoek bij ons in de buurt.
Wel een klein souveniertje meegenomen in de vorm van een hartjesvaren. Schattig.
![]()
[ [url=m/swPm75.jpg]Afbeelding[/url] ]
ZoeyDercks schreef:Crotons zijn wel echt super gaaf! Zou heel jammer zijn als ie het niet overleeft...
Ik heb de hele ellende weer verplaatst en verschoven, maar heb nu écht geen plek meer. 36 planten op 21m2 is best pittig veel haha. Zodra ik ga samenwonen daarentegen... Welcome to the jungle!