ben zelf wel blij dat we niet zoveel aan het huis hebben hoeven te verbouwen
pfff lijkt me slopend! Al zal het er hier in de toekomst er ook wel een keer van moeten komen. Wonen nou in een klein huisje dus ooit zal er uitgebreid moeten worden... Wij zijn ook de gelukkigen met de paarden aan huis. Echt super luxe en ideaal. Ben er ook blij van, want anders waren de dubbele kosten naast een hypotheek bijna onmogelijk geweest. Als je 400 pm kwijt bent aan stalling en voer blijft er weinig over voor een hypotheek...
De rabo ben ik ook niet over te spreken. Maar we hadden misschien ook de verkeerde persoon tegenover ons zitten. Die liet ons geen mogelijkheden zien alleen moeilijk doen en dat we het huis nooit konden kopen en opbrengen.
Gelukkig was oa de sns bij ons wat makkelijker! en daar hebben we nu de hypotheek dus ook... Voor de hypotheker moet je ook oppassen in ons geval. Die rekent het heel leuk uit, maar het klopte niet helemaal bij ons...

Ik snap helemaal wat je bedoelt.
En dát was een heel goeie adviseur. Die had heel veel fantasie. Wat die allemaal in elkaar had gespijkerd. Een lust voor elke assistent om het geloofwaardig te maken en vaak lukte het ook nog.
Over ruim 4 weken weten we of de gemeente wil meewerken aan onze plannen en welke onderzoeken we nog moeten (laten) doen. En als dat klaar is, mogen we dus de stap naar de omgevingsvergunning zetten. 
Geloof dat ik maar even niets zeg
. Gaat me flink wat centjes kosten om dat allemaal op te laten knappen. In de woonkamer zijn ze door de vloer heen gezakt. Ik snap ook echt gewoon niet dat die oude bewoners gewoon spullen op die vloer hebben kunnen zetten en er gewoon op hebben kunnen leven
! Die ene balk was echt door en door verrot, incl. paddenstoelenkwekerij. Nouja, vandaag komt er een bedrijf om even te kijken en dat gaat-ie een offerte voor me opmaken. Even kijken wat hij ook aanraadt: houten binten of betonnen binten of misschien zelfs een betonnen vloer laten storten.