Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Mars schreef:Ze heeft een heel topic over haar emigratie naar Frankrijk, nogal logisch dat mensen in de war raken.
De antwoorden op vragen die nu hier worden gesteld die staan ook gewoon in dat topic, ieder met oprechte interesse over haar situatie kan ook gewoon daar meelezen ipv bijdehand met vingers te wijzen omdat men denkt haar ergens op te kunnen 'pakken' ofzo.
Nielojram schreef:Als Karuna dit bedenkt, dus ingeschreven op een NL adres en in het buitenland wonend, zijn er vast nog veel meer Nederlanders die voor ons de prijs hoog houden.
En dat is toch precies waar dit topic om gaat?
Hoge prijzen, hoe dan??
Net zoals buitenlanders die hier in ingeschreven staan, door dubbel paspoort, van ons (belastingcenten) een uitkering ontvangen, terwijl ze elders ( wellicht weer in hun thuisland) wonen?
Nielojram schreef:Als Karuna dit bedenkt, dus ingeschreven op een NL adres en in het buitenland wonend, zijn er vast nog veel meer Nederlanders die voor ons de prijs hoog houden.
Hoge prijzen, hoe dan??
Net zoals buitenlanders die hier in ingeschreven staan, door dubbel paspoort, van ons (belastingcenten) een uitkering ontvangen, terwijl ze elders ( wellicht weer in hun thuisland) wonen?
Hoge prijzen, hoe dan??
Sanet schreef:Maar weer even gewoon ontopic dan![]()
Vattenfall scoort geen punten hier. We kunnen nu wel weer een advies vragen, daarin geven ze aan dat we 30-50 euro terug krijgen (april 2024) als we zo doorgaan, en daarom moeten we ons maand bedrag verhogen. Dat slaat exact nergens op
Juut schreef:Hoe heb je dat uitgerekend? Zijn die tarieven van afgelopen maanden nog ergens terug te vinden?
Heb sinds 1 sep ipv variabel contract nu een vast contract. Wist al wel dat ik een hoop terug ging krijgen, mijn verbruik is veel te hoog ingeschat door grootverbruik oude bewoners. Bij doorgeven meterstanden kreeg ik bericht dat ik het dubbele van wat ik had ingeschat op basis van verbruikoverzicht terug ging krijgen.