Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JLLN_ schreef:Mag ik mij hier melden? Huizen in Eindhoven is echt een groot drama... januari 2020 mijn woning verkocht voor 310k... instapklaar, ruime woning met garage. Daarvoor koop ik nu een klein huis dat compleet van boven tot onder gerenoveerd moet worden.. echt mijn hoofd ontploft....
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een aankoopmakelaar? Gevoelsmatig heb ik het idee dat je daar in de huidige markt helemaal niks aan hebt..
Britt_Sisi schreef:Hier komt het nu wel heel dichtbij. 1 april is de overdracht, spannend!
Er waren hier nog meer die rond die tijd de sleutel kregen toch?
Hebben jullie al een planning? Wanneer gaan jullie echt over?
Britt_Sisi schreef:Wij hebben het zonder aankoopmakelaar gedaan, wel echt mazzel gehad. Ik denk dat als wij na een tijd niets gevonden hadden we wel voor een aankoopmakelaar zouden gaan. Die weten toch net wat eerder de nieuwe huizen te vinden.
Hier komt het nu wel heel dichtbij. 1 april is de overdracht, spannend!
Er waren hier nog meer die rond die tijd de sleutel kregen toch?
Hebben jullie al een planning? Wanneer gaan jullie echt over?
Britt_Sisi schreef:Oh dat is al snel!
Wij gaan pas de 22e over, verhuisbedrijf in gehuurd want we wonen nu op 4 hoog zonder lift..
Er moet bij ons flink geschilderd worden en behangen etc. Geen hele ingrijpende dingen maar wel tijdrovend. We willen zoveel mogelijk af hebben voor we over gaan.
Qua spullen vind ik het erg lastig. We willen veel nieuwe dingen, maar ik denk dat het het makkelijkst is dingen mee te nemen van hier en dan gaande weg te kijken wat mooier is.
Wel afspraken staan bij wat meubelzaken om even te kijken naar een tafel/bank etc.
ynskek schreef:Hier hopelijk deze week de woning op de foto en dan zo snel mogelijk de verkoop in.
Bij aankoop heb ik een aankoopmakelaar gehad. Mijn partner heeft toen hij onze huidige woning gekocht heeft dezelfde aankoopmakelaar gehad. Deze makelaar mag nu ook mijn huisje weer verkopen.
In de huidige markt kom je er zonder aankoopmakelaar voor mijn gevoel ook al bijna niet meer tussen.
Steenbok12 schreef:Maar een aankoop makelaar mag tóch geen verkoop makelaar zijn? Of telt dat alleen als ze voor je zoeken en verkopen?
Steenbok12 schreef:ynskek schreef:Hier hopelijk deze week de woning op de foto en dan zo snel mogelijk de verkoop in.
Bij aankoop heb ik een aankoopmakelaar gehad. Mijn partner heeft toen hij onze huidige woning gekocht heeft dezelfde aankoopmakelaar gehad. Deze makelaar mag nu ook mijn huisje weer verkopen.
In de huidige markt kom je er zonder aankoopmakelaar voor mijn gevoel ook al bijna niet meer tussen.
Maar een aankoop makelaar mag tóch geen verkoop makelaar zijn? Of telt dat alleen als ze voor je zoeken en verkopen?