Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Wij hebben nu gas, maar wel in een glazen plaat. Dus die is ook makkelijk schoonmaken op de branders naMaar als je van het gas af zou willen dan is inductie wel dé manier dus. Alleen de aanleg van stroom en aanpassen van de meterkast is nog wel een dingetje. Want die dingen gaan niet gewoon met een normale stekken op 230V toch ??
Boras schreef:Gaan inductie en stoofpotjes die uren zachtjes moeten staan pruttelen goed samen?
Bij gas kun je dan de warmtebron goed doseren en gebrujk maken van een plaatje als het op een nog zachter pitje moet.
In het verleden had ik een keramische kookplaat, ook heerlijk simpel om schoon te maken.
noviceh schreef:Hier van gas naar inductie gegaan, beide bevalt prima. Ik mis alleen een beetje gezelligheid in de keuken met zo’n strakke kookplaat.
karin1985 schreef:noviceh schreef:Hier van gas naar inductie gegaan, beide bevalt prima. Ik mis alleen een beetje gezelligheid in de keuken met zo’n strakke kookplaat.
Mooie theedoek erover of houten snijplank en een echte braadpan erop en voila. (of een andere decoratie die je "gezellig" vind). Of heb je er 1 die gelijk begint te stoken als er wat op staat ?
SdaphneS schreef:Wij krijgen in de nieuwe keuken een inductiekookplaat.
Maar als je in Groningen woont is het wel fijn om straks minder gas te verbruiken.