Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mooie Victoria met een 2-span kleine maat hackneys ervoor, 2 hackneys die ik in de aangespannen sport uitgebracht heb.
Ik zit in het wereldje dus had de koets goedkoop, bloemstukken op de koets moesten betaald worden.
Moet wel lukken met mijn mede clubleden en stalgenootjes, die zouden dat prachtig vinden om te doen. Ik denk dat ze alleen gaan vechten om met mijn paard de kop te mogen doen, want die is bomproof 
VanHuisUit schreef:@Zonnebloem je draagt je trouwring nooit?
Wat mij altijd prachtig leek, maar niet gedaan dus, is een koetswie weet ooit bij een 2e huwelijk
![]()
![]()
Dan wil ik alleen belangrijke familie er bij hebben, verder niemand, geen groot feest met vage kennissen oid, alleen echt dierbare mensen. Zou dan wel weer wat meer over hebben voor de huwelijksreis bijvoorbeeld, mooie herinneringen maken samen met de persoon waar het om draait. Maar de "bruiloft" zelf zou bij mij dus echt mega goedkoop worden. Is ook maar net waar je waarde aan hecht.
Of anders via marktplaats oid
Hoef alleen maar even mn persoonlijke spullen te wisselen en weer in te ruimen en ben weer good to go
Ik zou er wel een flink feest van willen maken. Niet superdeluxe chique maar vooral goede muziek, fijne locatie, hoop volk erbij en fuiven maar.
Maar komend jaar neem ik dus geen voorschot meer
alleen raakte ik verdwaald
ergens midden in de polders echt een rondje gefietst...
waardoor de eerst ingeschatte 70 dus 81 werd
het was al bijna donker toen ik weer thuiskwam echt zo erg, ik fietsen en fietsen kwam geen eind aan

bleek. Ik kwam twee keer op een zijpad van een kwekerij
sta je daar tussen de tomaten- en radijskassen. Beetje dom
gelukkig heeft niemand me gezien en waren er geen boze honden