Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:Ik neem ook alles mee naar m’n werk. Meestal brood maar soms ook uitgebreide salade. Ook altijd nog fruit en heb een koektrommel in m’n bureau lade met gezonde tussendoortjes.
De kantine kom ik echt nooit, veel te duur. Eten bestellen doe ik eigenlijk ook nooit.
Ga wel aanstaande zaterdag uit eten met m’n kids, dan ben ik jarig. Maar zomaar uit eten doe ik ook niet eigenlijk.
Sting schreef:Ik lees stilletjes mee, altijd leuk om jullie ervaringen te lezen. Qua eten naar het werk, ik smeer braaf mijn boterhammen en neem een stukje fruit mee. Vriendje idem.
Zijn hier mensen die een bruiloft met veel besparingen hebben gedaan en hun ervaring willen delen? Zit al in het trouwen in 2022 topic, maar zoek echt besparingen en duurzame oplossingen. We hebben nog geen datum, maar zijn wel aan het rondkijken naar hoe en waar/wat. Zelf doen is zo ongeveer ons motto, dus dat is het plan. Nu bedacht dat ik voor een tweedehands jurk ga, schoenen die ik nog eens aan zou doen, idem voor vriend (alleen dan waarschijnlijk wel een nieuw pak). Daarnaast deco is zelf maken, inspiratie daarvoor is welkom. Taart zitten we ook naar te kijken, 5 euro pp is best prijzig voor 100 man. Zo zijn er vast nog meer trucs die we nog niet gezien hebben.
Suzanne F. schreef:Ik bespaar helemaal op trouwen want ik trouw sowieso niet. Dus ik spaar heel wat geld uit.
Citaat:Zijn hier mensen die een bruiloft met veel besparingen hebben gedaan en hun ervaring willen delen?
Citaat:Ik denk dat m’n scheiding duurder was dan de bruiloft.