Christadk schreef:Horsii wat fijn dat jullie eindelijk kunnen gaan bezichtigen!
Jaa zo blij. Best zenuwachtig.
Vriendlief en ik liggen vaak niet op een lijn qua huizen maar zijn van deze erg gecharmeerd ondanks dat het gedateerd is.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SimoneeM schreef:Meestal doen ze niet zo moeilijk hoor gelukkig, tenzij je echt in horeca, reiswereld of detailhandel ofzo zit. Maar als je enigszins aannemelijk kunt maken dat je niet onwijs geraakt bent door corona valt het geloof ik wel mee
Gelukkig kan ik met mijn promotietraject ook heel prima universitair onderwijs in, en dat zie ik nog niet zo snel verdwijnen, haha
Mariska_28 schreef:https://www.facebook.com/marketplace/it ... 741064293/
Mensen nog op zoek naar een huis met grond? Kwam net langs op Facebook.
Eskimo schreef:SimoneeM schreef:Meestal doen ze niet zo moeilijk hoor gelukkig, tenzij je echt in horeca, reiswereld of detailhandel ofzo zit. Maar als je enigszins aannemelijk kunt maken dat je niet onwijs geraakt bent door corona valt het geloof ik wel mee
Gelukkig kan ik met mijn promotietraject ook heel prima universitair onderwijs in, en dat zie ik nog niet zo snel verdwijnen, haha
Zelfs wij hebben vrij makkelijk een hypotheek kunnen krijgen ondanks dat mijn vriend in de horeca werkt én we beide een tijdelijk contract hebben, en dat ook nog eens tijdens corona. Wij hebben niks extra's moeten invullen (behalve een intentieverklaring), dus het valt idd allemaal reuze mee!
Sem_ schreef:Mooi huisje hoor melanie20. Vervelen dat jullie eigen huis nog niet is verkocht. Of loopt het wel volgens plan?
Ohh pff het zit jullie niet mee Horsii.![]()
Oh ik snap dat je daar gek van wordt SimoneeM! Wij moesten ook een coronaverklaring invullen, maar daar hoefde geen handtekening van de werkgever op. Verschilt misschien per geldverstrekker.
Hopelijk vallen alle taxaties goed uit!
horsii schreef:Dinsdag eerste bezichtiging. Werd tijd. Sinds januari bezig en dit wordt pas de eerste bezichtiging.
Huis kwam net op copaan. Aankoopmakelaar direct gebeld.
M'n duimen draaien voor mezelf haha
magicmist schreef:wij hebben goed nieuws: bod op onze woning gehad en geaccepteerd!
nette prijs gekregen, hadden alleen iets meer verwacht, maar ach. De mensen die het kopen waren al 3 jaar bezig en hadden steeds pech. Nu had een ander net iets meer geboden, maar we gunde het hun.
Nemen liever iets minder en een jong stel gelukkig!
en onze nieuwe woning is getaxeerd! en hoger dan dat we gaan betalen aan hypotheek!.
Dus ook weer top!