Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Hij heeft ook wel wat weg van Mickey Mouse"Omdat het op een konijn leek"
Liess__ schreef:Bedankt voor de reacties!! Leuke input![]()
Vitrages... ik ga er eens naar opzoek! Ik gebruik de gordijnen vrijwel niet, want mijn achtertuin grenst aan dit raam. Er staat alleen een lantaarnpaal, waardoor ik het rolgordijn meestal wel omlaag doe.
Ik ben helaas ook geen planten wonder... ik heb afgelopen zaterdag 1,5 uur door de groenrijk gewandeld opzoek naar een plant. Uiteindelijk kwam ik met deze naar buiten; omdat het op een konijn leek
[ [url=m/6Z4fIR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar wat voor soort plant kan ik opzoek gaan? 1 met heel veel onderhoud gaat het niet overleven denk ik
Edit:
Joolien: dank je wel!als je een foto wilt maken heel graag! Ik weet niet zeker of dat hier gaat passen met het voeteneind wat aan mijn bank vast zit. Ik ga even kijken bij de Aldi!
Fee_ schreef:Pannenkoekplantjes zijn echt heel leuk inderdaad. Die hebben juist niet veel water nodig. Hij houd liever van droge dan natte grond.
Vanillia schreef:Leuk om zo je volledige inrichting te zien Joolien! Ik word zelf wel lichtelijk onrustig van de hoeveelheid frutsels en dingen aan de muur![]()
Als je je echt enorm ergert aan je vloer zou je kunnen overwegen om een groot (effen) vloerkleed neer te leggen bij je zithoek en eettafel, dat is een stuk minder prijzig dan je hele vloer vernieuwen.
Janine1990 schreef:Zitten echt gave dingen tussen Joolien! Hier en daar wel wat druk, maar heb ook het idee dat dat door de foto komt, met een groothoek gemaakt ofzo?
Zou de wereldkaart wel donkerder willen zien. Deze kaart had mijn vorige werkgever in een loods tussen de trekkers staan, dus heb er ook wat slechtere en kille associaties bij dan de bedoeling van de kaart is.