Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Taxatie is voor NHG inderdaad altijd nodig, maar voor een gewone verstrekking zeker niet altijd. Er kan als extra bevestiging om gevraagd worden, maar zelf heb ik bijvoorbeeld mijn hypotheek kunnen sluiten op basis van de WOZ-waarde.
Afgezien daarvan: Wat ENORM fijn dat jullie eindelijk verder kunnen Symbeami!
Symbeami schreef:Ja, in Rijssen. We hebben wat energiebesparende maatregelen mee genomen voor in de offerte. Zo hebben we al voor driedubbele beglazing gekozen. Mogelijkheid van een zonneboiler bekijken we even, nadeel vinden we de zonnepanelen op het dak, of die zouden dan op de schuur moeten.
Nieuw huis is natuurlijk sowieso energie zuinig, maar wij hebben ook gevraagd om extra maatregelen mee te nemen. Spannend allemaal, maar leuk spannend.
Symbeami schreef:Berdien schreef:Taxatie is voor NHG inderdaad altijd nodig, maar voor een gewone verstrekking zeker niet altijd. Er kan als extra bevestiging om gevraagd worden, maar zelf heb ik bijvoorbeeld mijn hypotheek kunnen sluiten op basis van de WOZ-waarde.
Afgezien daarvan: Wat ENORM fijn dat jullie eindelijk verder kunnen Symbeami!
Waar kijken ze bij een taxatie eigenlijk naar?
Liezel1 schreef:Het uitzoeken van een nieuwe energieleverancier is trouwens ook een K*t klus....