Krijg je dan wit brood Quellian? (zo blond hierin wat dat betreft haha)
Gister van mijn moeder ook haar kaartje voor 12,50 gratis boodschappen gehad, erg blij mee! Net gelijk weer het een en ander ingeslagen. Dat is echt heerlijk bezuinigen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:Wel één waar het als actie opstond Wuis? Hier bij de Jumbo hadden ze ze helaas ook niet als actieproduct.
Nog even bij het vlees gekeken, maar ze hadden alleen stooflappen op datum liggen. Zou niet weten wat ik daarmee zou moeten. Ben niet zo'n vleeseter en die dingen moeten heel lang opstaan en goed kruiden. Als mn ouders thuis waren geweest had ik ze daar mee naartoe genomen, maar die zijn op vakantie. Nu dus maar laten liggen
.
Sting schreef:Wel één waar het als actie opstond Wuis? Hier bij de Jumbo hadden ze ze helaas ook niet als actieproduct.
Nog even bij het vlees gekeken, maar ze hadden alleen stooflappen op datum liggen. Zou niet weten wat ik daarmee zou moeten. Ben niet zo'n vleeseter en die dingen moeten heel lang opstaan en goed kruiden. Als mn ouders thuis waren geweest had ik ze daar mee naartoe genomen, maar die zijn op vakantie. Nu dus maar laten liggen
.
JudithO schreef:Wuis, het geldt alleen op verpakkingen waar in koeienletters GRATIS op staat. Ik had dat van tevoren op de site gezien, en ben dus achterin het schap gedoken waar die actiedingen dus nog wél stonden.
Overigens is de actie van Fruitcrisp nog tot 30 november geldig.
elenaMM77 schreef:Sting schreef:Wel één waar het als actie opstond Wuis? Hier bij de Jumbo hadden ze ze helaas ook niet als actieproduct.
.
stoofpotje van maken, heb je geen omkijken naar. van een flinke pot stoof kun je zo'n 10-12 porties halen voor ongeveer 10 euro ( flinke winterwortel, witte kool, kilo aardappelen, paar uien, laurierblaadje of drie en een blikje donker bier of flesje rodehuiswijn (zo'n kleintje).. als je het over besparen hebt, dan is juist stooflappen een goed middel zeker in de winter. stoof/sudder/hachevlees. EN als je niet zo'n grote eter bent, dan doe je er wat minder vlees in. meer portie zal niet lukken, want dan zit mijn soeppan meestal wel mutvol met een deksel die er nauwelijks meer oppast waarbij ik dus over sta te laden van en naar een braadpan lol
Ineke2 schreef:Sting schreef:Wel één waar het als actie opstond Wuis? Hier bij de Jumbo hadden ze ze helaas ook niet als actieproduct.
.
Doe je dat verder zonder water toe te voegen?