Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rintah schreef:SuSem schreef:Heeft iemand ervaring met een Toscaanse Jasmijn als haag/erfafscheiding met de buren?
Yup, wij hebben vorig jaar er een groenschutting mee gemaakt
[ [url=m/t7zDTH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vorig voorjaar(mei?) er in gezet, toen zijn ze practisch niet gegroeid, maar dit jaar zeker 10cm uitlopers over gehele hoogte van plant.
Kweker vond het knap dat we ze, gezien de zomer van afgelopen jaar, allemaal in leven hebben gehouden![]()
We hebben er verder op een aantal plekken clematissen en winterjasmijn tussen staan. Staan van dochters vroeg tot savonds laat in de zon.
senna21 schreef:Over woekeraars gesproken https://www.rtvoost.nl/nieuws/314797/Du ... gaan-wonen
Wat een nachtmerrie.
imd schreef:Rintah schreef:
Yup, wij hebben vorig jaar er een groenschutting mee gemaakt
[[url=m/t7zDTH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vorig voorjaar(mei?) er in gezet, toen zijn ze practisch niet gegroeid, maar dit jaar zeker 10cm uitlopers over gehele hoogte van plant.
Kweker vond het knap dat we ze, gezien de zomer van afgelopen jaar, allemaal in leven hebben gehouden![]()
We hebben er verder op een aantal plekken clematissen en winterjasmijn tussen staan. Staan van dochters vroeg tot savonds laat in de zon.
Wat mooi! Blijft dit een beetje groen/dicht in de winter ook? Ik wil in onze nieuwe tuin graag zoiets, maar wil ook graag privacy.. Ik haat hedera dus die wil ik sowieso niet. Dit ziet er uit als een goed alternatief!