Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sem_ schreef:Heb je dan ook geen intentieverklaring of dat wel?
Fijn Elaine! Dat komt vast helemaal goed.
En super Horsii. Hopelijk is het wat!
SimoneeM schreef:Meestal doen ze niet zo moeilijk hoor gelukkig, tenzij je echt in horeca, reiswereld of detailhandel ofzo zit. Maar als je enigszins aannemelijk kunt maken dat je niet onwijs geraakt bent door corona valt het geloof ik wel mee
Gelukkig kan ik met mijn promotietraject ook heel prima universitair onderwijs in, en dat zie ik nog niet zo snel verdwijnen, haha
NoeskaMoos schreef:SimoneeM schreef:Meestal doen ze niet zo moeilijk hoor gelukkig, tenzij je echt in horeca, reiswereld of detailhandel ofzo zit. Maar als je enigszins aannemelijk kunt maken dat je niet onwijs geraakt bent door corona valt het geloof ik wel mee
Gelukkig kan ik met mijn promotietraject ook heel prima universitair onderwijs in, en dat zie ik nog niet zo snel verdwijnen, haha
Ik heb mijn 1e huis ook gekocht toen ik nog promovendus was. De Duitse bank waar ik een hypotheekaanvraag heb gedaan vond werken bij een universiteit (en het perspectief wat dat biedt) genoeg zekerheid om die hypotheek gewoon toe te kennen zonder werkgeversverklaring. Ik merk dat veel promovendi denken niets voor elkaar te krijgen, maar dat blijkt dus best mee te vallen denk ik.
Plukje schreef:Onze buren (paar huizen verderop) wilden hun huis laten taxeren om te kijken wat het na verbouwing waard was. Taxateur (tevens makelaar) was zo bijdehand om direct een geïnteresseerde koper mee te nemen. Koper heeft ter plekke een bod gedaan die buren niet konden weigeren, dus buren moeten nu snel op zoek naar een nieuw onderkomen.
En dit betreft een huis die ruim een miljoen kost...
Complete gekkenhuis
SimoneeM schreef:Sem_ schreef:Heb je dan ook geen intentieverklaring of dat wel?
Fijn Elaine! Dat komt vast helemaal goed.
En super Horsii. Hopelijk is het wat!
Nee helaas; ik ben promovendus, dus in principe is het gewoon "klaar" na 4 jaar contract. Verder geen issue, is in mijn geval best omheen te werken, zeker in combi met vriend.
Al had ik die coronaverklaring ook nog moeten hebben bij wel intentieverklaring trouwens, omdat ze dus willen weten dat je geen gevaar loopt omdat er ineens geen werk meer is door corona.
Plukje schreef:Onze buren (paar huizen verderop) wilden hun huis laten taxeren om te kijken wat het na verbouwing waard was. Taxateur (tevens makelaar) was zo bijdehand om direct een geïnteresseerde koper mee te nemen. Koper heeft ter plekke een bod gedaan die buren niet konden weigeren, dus buren moeten nu snel op zoek naar een nieuw onderkomen.
En dit betreft een huis die ruim een miljoen kost...
Complete gekkenhuis