Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 19:49

Gaaaaffff man die deuren met glas die wastafel , historie stik jaloers :~

En wat een sleutels :')

Anouk spannend! , ziet er gelikt uit al lang te koop?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 19:53

Nee nog maar net :') 5 dagen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 20:05

:oo verbaasd me echt niet , het is net en strak en netjes geprijsd :j

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 07:57

Britt, wat ónwijs gaaf zeg!!! Lijken wel plaatjes uit een woonmagazine! <3

A-nouk, is het nog wat geworden met de eerste kijker??

xFioon, wat mooi dat glas in lood!! En persoonlijk zou ik de sloten van de buitendeuren vervangen, zodat je maar 1 sleutel hebt voor al de sloten :)

spekkie, het ziet er zeker niet zo klein uit als dat je aan geeft!!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 08:17

Eerste kijkers komen zaterdag, tweede kijkers à.k maandag dus weet het helaas nog niet hihi ;)

Er hopen op een snelle verkoop ivm een andere huis waar we interesse in hebben dus laat het aub zo zijn :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 08:42

Ik zat even terug te lezen en dacht dat 'a.s' afgelopen maandag was... :o
Maar wat een positief iets dat je nu al 2 kijkers hebt!

Kun je het andere huis niet alvast kopen met als voorwaarde (indien mogelijk natuurlijk) onder voorbehoudt van verkoop eigen huis??

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 08:48

Hahaha nee was het maar afgelopen maandag ! :)
Helaas wil de project ontwikkelaar daar niet aan meewerken omdat de verkoop van de woningen zo snel is gegaan dat wanneer onze optie verloopt hij toch wel een andere koper heeft.

We zijn momenteel aan het kijken of er eventueel een andere optie is... Voorbehoudt van financiering is er sowieso nog.. En dan zouden we nog 3 maanden extra hebben.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 08:54

o het gaat om nieuwbouw?! Als het echt is wat jullie graag willen, zou ik er persoonlijk voor gaan. Inderdaad zeker o.v.b. van financiering (ook al weet je zeker dat je het kunt lenen). Indien jullie andere huis nog niet direct verkocht wordt, kun je ook voor een overbruggings hypotheek kiezen.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 08:55

Ik stuur je even een Pb, sommige dingen moet je niet uitgebreid op internet bespreken ;)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 10:49

Spannend Anouk!
Wij hebben van de week ook eindelijk weer een kijker gehad, maar denk niet dat er iets uit gaat komen, jammer genoeg.

Dank je Kentaro! Ik noem het zelf ook mijn VT-wonen huis hihi. Heb nu ook andere kussentjes op de bank neergelegd. Mn vriend vond het nog wat twijfelachtig, hij vond 'wat' kleur wel leuk, maar dit nog wat enthousiast hihi (het koraal is echt neon)

Afbeelding

Maar samen met deze staat het wel leuk:
Afbeelding.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 10:56

Das een knallend kussen Britt, dat zou ik hier thuis denk ik niet op de bank mogen leggen :=

Wat kregen jullie ook alweer als feedback op de bezichtigingen van jullie woning?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 16:07

Kentaro schreef:
Britt, wat ónwijs gaaf zeg!!! Lijken wel plaatjes uit een woonmagazine! <3

A-nouk, is het nog wat geworden met de eerste kijker??

xFioon, wat mooi dat glas in lood!! En persoonlijk zou ik de sloten van de buitendeuren vervangen, zodat je maar 1 sleutel hebt voor al de sloten :)

spekkie, het ziet er zeker niet zo klein uit als dat je aan geeft!!

Het is een huur appartement, dus 2 deuren deel ik met de rest van het gebouw, dus ik ga geen sloten vervangen ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 16:20

Britt, die kleur lijkt wel heel mooi te passen bij de rest!

xfioon, oeps ik let lekker op.... bij huur is het sowieso geen aanrader om sloten te vervangen :P :+

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 14:24

Ik was het topic kwijtgeraakt! Gelukkig zojuist weer gevonden :D
Hallo allemaal :wave: :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 15:57

Die kussens zijn tof!

Ik heb het weer omgegooid , voelt rustiger aan al past het niet helemaal lekker.. Vondt wat gaten in de muur met pluggen van oude bewoner dus de muur heeft wat hangen al hangt het niet naar mijn zin oogt beter ! De tafel is verkocht dus er komt een kleiner exemplaar :)

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=546D76F2
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 7c06ae6202
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 4c0976226d

Vanaf de deur , niet veel verschil links nu de printer en rechts de fauteuil gepropt mijn moeder haar favo zitstuk :P En giraffe aan de muur

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=545F064A

Poezenhoek met poepbak

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... fc834a3d6b

De tafel die verkocht is , een 4 persoonstafel in hout of dezelfde style/kleur komt er voor terug

Voelt veeelll beter :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:27

Ik vind het er al veel beter uit zien, maar waarom die stoel zo tussen die banken, dat lijkt heel raar...

Ik wil heel graag een buffet kast in de kamer, maar dan weet ik niet meer waar mn boeken heen moetem die nu in zo'n grote vakjes kast van ikea staan :') en ik heb laatst al een hoop weggedaam uit mn kast beneden, maar die is inmiddels weer vol :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:28

Ik wil hem niet weg doen en hij past verder nergens :') , mem haar stoel daar kom je niet aan haha

Verbranden joh :') , kan je niet de hoogte in wat boekenplanken of wordt dat te vol?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:37

Ik heb geen ruimte om mn boeken nog ergens neer te zetten, de slaapkamer wil ik niet, dat wordt te druk en beneden in de studeer kamer hangt het vol met vliegtuigen van mijn vriend :') en verbranden, waar zie je me voor aan :') ik wil ooit gewoon een bibliotheek kamer, maar dan zullen we echt moeten verhuizen :))

Nou ik zou zoiets hebben van mam, als jij zo van die stoel houdt, neem m dan maar mee naar huis :') zeker als hij eigenlijk niet meer in je kamer past

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:55

Dan kom ik wel voor het kamp vuurtje bij je :') , maar dan is het al snel in dozen en wachten op ruimte. .

Ik zet hem eerst op het oude plekje van de kattenbakken neer , heb daar toch een plek over. .

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:58

Krijg je veel visite TM? Zo niet, is het een optie om 1 bank weg te doen? Denk dat het veel ruimtelijker is met 1 bank en de stoel :)

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:25

Hallo allemaal!

Ik woon sinds kort samen met mijn vriend anti kraak in een bedrijfspand. We hebben 1 ruime woonkamer en ruime slaapkamer en ben benieuwd naar leuke ideeën van jullie. Heb er al wat vrouwelijke charmes in gegooit maar het is niet genoeg haha. Ik zal morgen wel foto's uploaden. Het enige nadeel is dat we niks aan de muren mogen hangen.. dus iemand tips? Ik heb 1x bij de lidl van die plakstrips gekocht waren super fijn en daardoor hangt er wel al iets aan de muur maar wil nog meer haha.

Groetjes Iris

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 16:33

Alleen mijn zus en neefjes is al 1 bank vol , als zwager meekomt dan heb ik hem al nodig.. Dus ja hij is wel van belang...

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 18:02

Marley schreef:
Krijg je veel visite TM? Zo niet, is het een optie om 1 bank weg te doen? Denk dat het veel ruimtelijker is met 1 bank en de stoel :)

Dat dacht ik ook,voor neefjes en nichtjes kan je toch je eetstoelen pakken,doe ik hier ook hoor.Ik heb een grote huiskamer en grote banken,maar voor veel visite heb ik ruimte te kort,dus dan eetkamer stoelen er bij of tuin stoelen.
Vind het verder al een stuk netter als eerst.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 21:18

Ja hier ook hoor, 1 bankstel en 1 stoel, verder heb ik hele fijne eettafel stoelen waar je prima de hele avond op kunt zitten :j

Kun je anders geen grote hoekbank nemen tm? Daar heb je wel de ruimte voor :j

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 23:49

Ach, wij hebben nu ook maar 2 2persoons banken staan en 4 stoelen bij de eettafel.
Mocht het nodig zijn kunnen we de tuinstoelen nog naar binnen halen (10 stuks) maar die passen allemaal niet in de huidige woonkamer ;)

Gelukkig zijn wij beide in de zomer jarig dus met verjaardagen zitten we gewoon buiten.

En aangezien onze meeste vrienden in Nederland wonen verwachten wij meest niet meer dan 2 of 3 personen per keer op bezoek.