[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:40

Pff, wij hebben vrijdag weer een kijker, tot nu toe schiet het bog steeds niet op.
Heb zojuist een woning binnen onze wensen gevonden met paarden aan huis. Eigenlijk iets te duur, huis hiet naar mijn smaak en onpraktisch, maar paard aan huis is wel heel erg super, haha...

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 10:53

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 11:17

Leuk huis! Ben je ook al opzoek naar iets anders ?

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 11:25

bedankt,

ja we zijn druk opzoek en hebben wel al iets gezien , maar eerst verkopen haha
hij staat er nu een weekje op en hebben inmiddels een kijker gehad, maar die zijn voor een ander huis gegaan hoorde ik vandaag , wel jammer maar goed op naar de volgende ;)

en jullie al druk bezig las ik !

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:21

Succes met de verkoop Missanita! Helaas niet echt binnen ons zoekgebied :+ Wel een leuk huis!

Sec schiet ook niet erg op bij jullie he? -O-

Ben vandaag weer een keer naar het chalet gereden om spullen te brengen, morgen nog 2, max 3 keer rijden waarvan nog 1 keer naar de opslag en dan zijn we over! Heb er inmiddels ook wel zin in, is echt wel een leuk plekje. En zal fijn zijn om uit de chaos te zijn en het leven weer z'n normale gangetje kan gaan. Hoewel het toch gek is, verhuizen uit een huis waar je zo'n tijd hebt gewoond.. Voor lief helemaal, is zijn eerste eigen huis en hij heeft er nog langer gewoond dan ik. Vandaag tijd doorgekregen voor de inspectie maandag en uur daarna tekenen bij de notaris, gister ook de aktes daarvan al gekregen dus wordt wel heel echt nu!

En ondertussen nog lekker aan het twijfelen over huizen.. Hebben zó'n gaaf huis op het oog, kan ook binnen budget komen qua vraagprijs want we weten wat ze willen hebben. Echt een bijzonder pand vind ik, geen 13 in een dozijn huis. Nadeel is alleen dat het maar 2 verdiepingen heeft en 3 slaapkamers. Met een kinderwens is dat wel erg weinig opbergruimte... Plek zat om een garage te bouwen met daaraan opslag/werkkamer, maar dan is het de vraag of we dat prijstechnisch gezien nog voor elkaar krijgen. Hoeft niet direct maar krijgen we zo'n bedrag nog bij elkaar gespaard met een hogere hypotheek... Lastig want zou er zó graag willen wonen -O-

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:01

vaak is er met creatief nadenken een hoop ruimte te creëren , zeker wat betreft bergruimte

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:21

Tamara schreef:
Succes met de verkoop Missanita! Helaas niet echt binnen ons zoekgebied :+ Wel een leuk huis!

Sec schiet ook niet erg op bij jullie he? -O-

Ben vandaag weer een keer naar het chalet gereden om spullen te brengen, morgen nog 2, max 3 keer rijden waarvan nog 1 keer naar de opslag en dan zijn we over! Heb er inmiddels ook wel zin in, is echt wel een leuk plekje. En zal fijn zijn om uit de chaos te zijn en het leven weer z'n normale gangetje kan gaan. Hoewel het toch gek is, verhuizen uit een huis waar je zo'n tijd hebt gewoond.. Voor lief helemaal, is zijn eerste eigen huis en hij heeft er nog langer gewoond dan ik. Vandaag tijd doorgekregen voor de inspectie maandag en uur daarna tekenen bij de notaris, gister ook de aktes daarvan al gekregen dus wordt wel heel echt nu!

En ondertussen nog lekker aan het twijfelen over huizen.. Hebben zó'n gaaf huis op het oog, kan ook binnen budget komen qua vraagprijs want we weten wat ze willen hebben. Echt een bijzonder pand vind ik, geen 13 in een dozijn huis. Nadeel is alleen dat het maar 2 verdiepingen heeft en 3 slaapkamers. Met een kinderwens is dat wel erg weinig opbergruimte... Plek zat om een garage te bouwen met daaraan opslag/werkkamer, maar dan is het de vraag of we dat prijstechnisch gezien nog voor elkaar krijgen. Hoeft niet direct maar krijgen we zo'n bedrag nog bij elkaar gespaard met een hogere hypotheek... Lastig want zou er zó graag willen wonen -O-

Nee, totaal niet, maar ik ga er nog steeds maar vanuit dat het gewoon zo moet zijn allemaal.
Kijker vandaag was enthousiast, is ruim een half uur binnen gebleven (op 80m2) dus dat is positief. Hij ging nog een paar andere woningen bekijken aankomende week dus over anderhalve week nieuws hopelijk... Ben al blij als hij iig terugkoppelt of het een ja of nee wordt...

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:06

Oeff spannend!! Secicrible

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:36

Wij zijn overgehuisd! Het is wel een "exploded view" hier. Komende week staat in het teken van dozen uitpakken.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:23

Wij zijn ook over! Vanochtend inspectie en tekenen bij de notaris, dus nu is het huis officieel niet meer van ons. Nu alle spulletjes een plekje geven in het chalet en dan begint vanaf deze week het gewone leven weer met werken en studie enzo. En het gepuzzel wie wanneer de auto op het terrein heeft en wie de sleutel heeft, want we hebben maar 1 setje :') Komt wel tweede setje sleutels maar niet van de slagboom, dus dat wordt goed overleggen!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:49

Wij gaan binnenkort verhuizen :)
Vanmorgen hebben wij het koopcontract getekend. Het gaat wel heel snel nu want onze kopers willen graag al in augustus in ons huis.
Wij gaan nieuw bouwen. Zijn nu druk met offertes opvragen voor een nieuw te bouwen huis en een schuur/stal.
Lekker opnieuw beginnen!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:50

Wat fijn dat het rond is Sym!!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:54

Wat goed, gefeliciteerd synbeamy, ik weet niet wat voor stal je wilt, wij hebben net een kapschuur/ paardenstal laten zetten door zuidema stallenbouw, ben er tevreden over service, kwaliteit en prijs.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:55

Eindelijk sym! Gefeliciteerd!

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:32

gefeliciteerd!!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:50

Wat fijn! Gefeliciteerd :D

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:56

Symbeami schreef:
Wij gaan binnenkort verhuizen :)
Vanmorgen hebben wij het koopcontract getekend. Het gaat wel heel snel nu want onze kopers willen graag al in augustus in ons huis.
Wij gaan nieuw bouwen. Zijn nu druk met offertes opvragen voor een nieuw te bouwen huis en een schuur/stal.
Lekker opnieuw beginnen!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Gefeliciteerd!!! wat super zeg, heel fijn. En zo snel al! heb je al iets voor tijdelijk?
is het uiteindelijk in zijn geheel verkocht, of het land apart?
echt heel fijn voor jullie!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:58

Super fijn Sym, gefeliciteerd!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:08

Heb een tijdje niet gereageerd. Inmiddels hebben wij twee kijkers gehad. Vorige week de laatste. Alleen die heeft niets van zich laten horen nog. Toen had de makelaar gezegd dat ze een ander huis bekeken hebben en dat huis meer vond passen bij hun. Alleen allebei de makelaars hebben nog niets van de mensen vernomen. Dus die makelaar zei al reken er maar niet op. Vind beetje raar dat hij niet die mensen belt of er het iets is of niet. Want bij de bezichtiging waren ze super enthousiast en de makelaar ook..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:29

Gefeliciteerd Sym!!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:38

Wouw! Sym wat goed! Gefeliciteerd!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:48

Wooow Sym, wat goed! Gefeliciteeerd!

Wij hebben vrijdag het koopcontract ook getekend en krijgen 25 augustus de sleutel. Ook snel al dus!
Nu de plannen maken voor het klussen en tegels etc. uitzoeken!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:12

Bij mij is alles een beetje in vertraging geraakt.

Ik woon in mijn nieuwe huisie en heb er plezier aan, maar kom nog niet echt goed uitgepakt en opgeruimd en door geklust. Er moet vooral ook nog veel deuren en kozijnen geverfd worden. Maar ik ben een beetje klus en verhuis moe en ik moet het ook allemaal alleen doen, valt best tegen.

Een groot deel van de dozen zijn nog niet uitgepakt. De tuin ligt nog vol met afval van de keuken en de vloer ed.

Heb wel een paar foto's.

Voor:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En na:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Witte blok rechts is nog een koelvries combi.
Afbeelding

Afbeelding

Ik wil het geheel nog wat meer kleur geven vooral door decoratie, kussentjes, kleedjes, planten etc. Maar het geld is ook aardig op, dus dat moet nog even wachten...

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:24

Sym: ik gun het jullie helemaal! *\%/*

Shiloh: hele mooie keuken!
Wij hebben op dit moment ook geen zin meer maar nu hebben we 3 weken vakantie dus nu moet het wel :P

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:40

Sym wat superfijn dat het nu eindelijk verkocht is!!!!! Echt enorm gegund! Succes met bouwen! *\o/*