Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lidl heeft niet alles wat ik nodig heb, maar omdat veel producten wel goedkoper zijn loont het wel om naar twee of drie winkels te gaan voor de boodschappen. Kwaliteit van Lidl is vaak prima idd, maar brood, vleesvervangers, fris en chips vind ik weer helemaal niks daar.. Zo heeft de Lidl sowieso heel weinig aan vleesvervangers, die haal ik dus bij de AH.. En voor brood ga ik weer naar de Jan Linders, die hebben heerlijk, gezond zuurdesem brood, vers gebakken
en veel lokaal geteelde producten en dr Foots frisdrank
. Ook goedkoop muisjes en padden gehaald voor als er vanavond kinderen komen. Kaas en nog wat kip , nu nog aardappelen en wat kleine dingetjes. Over 9 dagen weer geld en heb nog 12 euro vermoed ik
, kruimig vindt ik niet zo . Voor stamppot wel , vastkokend zit meer smaak aan . Gebruik ook geen zout zo beetje vastkokend is wel fijn , even gekeken het is licht kruimig.. Zal even vergelijken zaterdag met de lidl , haal ze normaal bij de jumbo. Had niet genoeg bij me om ze gelijk mee te nemen
DebGizmo schreef:Deze maand dusdanig zuinig aan gedaan met boodschappen dat ik 200 euro extra apart heb kunnen zetten, altijd lekker!
Ik heb nog slavinken liggen en speklapjes, moet nog even bedenken wat ik daarbij zal eten. Hebben het vlees gekregen, maar eten zelf weinig aardappelen (vinden we allemaal niet zo lekker) dus even denken wat er nog meer bij kan.
. Heb nog 2 vijfjes voor 8 dagen!
, drempelvrees bitterballen horen gewoon uit de frituurpan 
van 1,65
XD . zaterdag bij ouders eten . Morgen kan ik weer aardappelen opbakken met resterende broccoli , en vlees uit de vriezer . Zondag iets makkelijks , maandag kip tandoori en dinsdag ook lekker met rijst
. Dan woensdag en donderdag nog
(ligt meer aan ons dan aan de frituur
)