Succes! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Succes!
) 
Huisgenoot wil hem heel graag terug in de keuken maar dan moet er weer een meubeltje voor komen, wil het bakbeest niet op het aanrecht hebben. 
ik heb een LG
manzano schreef:Even ego-vraag:
Wie heeft ervaring met combi-magnetron en met name jullie ervaring met de ovenfunctie en het formaat.
Ik twijfel enorm tussen losse echte oven en aparte magnetron.
Combi is kleiner en vraag me af of je daar last van hebt en of je bijv die moet laten afkoelen voor je de magnetron kan gebruiken etc.
Anderzijds scheelt het een apparaat in de keuken (en dan kan de vriezer in de keuken ipv elders).
Kortom dilemma!!!
(en morgen moeten we het weten)
Ook heel irritant idd als je toestel moest afkoelen als je 'even' magnetron wilde gebruiken. Dat moest bij mij ook. Ik had hiervoor een losse siemens oven en magnetron. Beiden bevielen me prima. Ik persoonlijk vind eten uit een 'echte' oven lekkerder. Ik bak graag lasagne, appeltaart, aardappelschotels enzo. Croissants. Met een combi worden vooral de laatsten nogal plakkerig. Ook de lasagne vind ik lekkerder uit een echte oven.
Mss heb ik er binnenkort één in de aanbieding t.e.a.b. Als ik een nieuwe keuken heb.
.
Ik houd daar namelijk niet van... Maar voor de rest is de Fratelli vergelijkbaar met Boretti. Echt ideaal! Mijn moeder kookt met een Aga. Ook best mooi, maar dat vind ik dan weer net iets te veel van het goede. Maar ja, mijn moeder is gek op koken en voor mij is het toch iets wat eens per dag moet gebeuren... Daar heb ik niet altijd evenveel zin in.
.
Ik heb wel 1 ding geleerd. Voor mij geen ceramisch meer. Dan wordt de plaat lang zo heet niet als met gas. Ik wok ook graag en dat gaat op gas veel beter! Alleen poffertjes heb ik 1 bak laten verbranden. Dat ging zo snel! Al doende leer je. Ik heb in een showroom nog gekeken. Boretti bestaan de pitten uit meer onderdeeltjes. Ons huis is een sloophuis. We gaan een nieuwe woning bouwen en wonen zo lang in het oude huisje wat er nu staat. Als de bouwvergunning rond is, gaan we naast het oude het nieuwe bouwen. Dan wil ik de Fratelli meenemen. Het risico om onderdeeltjes kwijt te raken vond ik ook te groot. En nu is het 2 onderdeeltjes in een sopje en hij is schoon. Boretti had daarin meer onderdeeltjes. Vandaar. Ik ben ook niet zo'n poets.
De monteur vermoedde dat al, want dat was een algemeen probleem bij nieuwbouwwoningen. Daarna ging ie naar de buren.
Nu mijn man op de vrachtauto zit heb ik dat niet meer nodig. Maar toen was het een superoplossing.
).