Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Animal schreef:Ons dilemma betreffende 1 persoon die kon gaan kijken is ook opgelost. Het huis is verkocht. Er is een bod gedaan zonder bezichtiging, zonder voorwaarden en flink overboden![]()
Wij hebben ook geen enorme haast, maar er zit wel wat druk achter. Wij wonen samen in een klein appartementje en hebben echt wel wat meer ruimte nodig. Het is hier nu propvol en mega rommelig. Dat zorgt voor wat onrust in ons hoofd. Gelukkig hebben we geen enorme spoed, maar we hopen wel dat het dit jaar nog lukt om te verhuizen.
NoGo schreef:Ik was echt totaal verbaasd toen ik vanochtend in de auto ineens hoorde dat banken hun prognoses hadden bijgesteld van gelijk blijvende prijzen naar 8 procent stijgend en de verwachting voor volgend jaar nog eens 4 procent.![]()
Echter heb ik mega geluk, om 10.45 uur bod gedaan op een huis waar ik van de week ben wezen kijken.
11.00 sloot de biedingen en 11.06 werd ik gebeld dat ik het was geworden!
Degene onder mij bleek een kleine 1000 euro minder te hebben geboden.
Maakt nog een rondedansje x 3, duimt dat de hypotheek rond komt en er dit keer niet mega bedragen uit het bouwtechnische rapport komen
Whupp schreef:Gefeliciteerd NoGo!
Ik heb afgelopen weekend het huis na de bezichtiging voor het eerst gezien. Gelukkig klikt het met de huidige bewoners ook heel goed. Ze gaan alleen maar weg vanwege ruimtegebrek, dat is wel erg fijn om te horen. Ze gaven aan dat het een rustige buurt is, terwijl het wel heel dicht bij het centrum ligt en alle voorzieningen heel dichtbij zijn. En het huisje is nog steeds zo leuk!![]()
1 juli is de sleuteloverdracht, dus nu ben ik heel ongeduldig.
NoGo schreef:Ik was echt totaal verbaasd toen ik vanochtend in de auto ineens hoorde dat banken hun prognoses hadden bijgesteld van gelijk blijvende prijzen naar 8 procent stijgend en de verwachting voor volgend jaar nog eens 4 procent.![]()
Echter heb ik mega geluk, om 10.45 uur bod gedaan op een huis waar ik van de week ben wezen kijken.
11.00 sloot de biedingen en 11.06 werd ik gebeld dat ik het was geworden!
Degene onder mij bleek een kleine 1000 euro minder te hebben geboden.
Maakt nog een rondedansje x 3, duimt dat de hypotheek rond komt en er dit keer niet mega bedragen uit het bouwtechnische rapport komen
CairnTerrier schreef:@ NoGo: Gefeliciteerd!
@ CCCCC: hier slaat het ongeduld al maanden toeWij wachten al een jaar en moeten nu nog vijf weken, maar wat duren deze weken láng... Kan al maanden aan niets anders meer denken dan aan ons nieuwe huis
We hebben daarentegen wel alle tijd gehad om over alles na te denken.