Vandaag wezen kijken. Ik laat het nog even een nachtje bezinken, maar ik denk dat ik morgen een bod uitbreng.
Nog even een vraagje... heeft iemand hier ervaring met een huis kopen van iemand die geen makelaar in de hand heeft? Zijn er nog dingen waar je dan op moet letten?
Booooo schreef:`Hij heeft gebeld..
Wij komen er niet over uit helaas..
Originele vraagprijs van het huis was 275.000, staat al 8 maanden te koop terwijl de meeste huizen hier binnen 3 dagen verkocht zijn. In juni zijn ze gezakt naar 250.000.
Wij hebben 2 ton geboden, hun willen minimaal 240.000 ervoor hebben. Hij vroeg nog wel even naar onze max. prijs. We kunnen/willen best onderhandelen maar komen never nooit in de buurt van 240.
De tuin/grond die erbij zit is leuk, maar het huis zelf is niks bijzonders.
Ik wens ze veel succes...
Al doet het wel een beetje pijnWas het huis al helemaal in mijn hoofd aan het inrichten
Zo herkenbaar dit

Booooo schreef:Hebben jullie de reclame bij RTL4 gezien? Er komt een nieuw TV programma waarvoor ze nog mensen zoeken; kopen zonder kijken.
Misschien is dat nog een optie
omg... dat lijkt mij echt verschrikkelijk

karuna schreef:Oproep had ik al eerder gezien, komt er op neer jij geeft je wensen aan. Programma koopt een huis dat je pas ziet nadat het is verbouwd naar jou eisen.
Ik zou daar dus nooit aan meedoen. Ligging en geluid zijn voor mij zo belangrijk dat ik daar dus nooit mee zou instemmen
Tsja en wat voor lettertjes zullen er wel niet in het contract staan dat je van het programma moet ondertekenen. Daar zitten vast een hoop haken en ogen aan

Urona447 schreef:Ik heb hier het bord gewoon uit de tuin getrokken, het huis is onder voorbehoud verkocht en met twee week moet de borgsom binnen zijn. Werd een beetje gek van mensen die gewoon aanbellen en schaamteloos voor je raam staan en op je oprit lopen om alles te bekijken. En ja het is duidelijk dat mijn huis bewoond is haha
Wauw, wat een lef hebben sommige mensen

Wendy schreef:`In het verleden hebben we het hier wel eens gehad over slechte verkoopfoto's.... de laatste tijd zie ik veel voorbij komen (blijkbaar zijn goede foto's minder nodig).
Maar dit is toch wel een topper https://cloud.funda.nl/valentina_media/ ... 4_1440.jpg
Haha, als je alles stapelt heb je nog ruimte over

djuulsie schreef:Is echt leuk geworden! En niet eens gek om mezelf terug te zien
Ooh wat leuk! Kan je dat ook online kijken?
ruitje schreef:Je kan jezelf meteen droogrollen op het tapijt, scheelt weer handdoeken
Proest