Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:LV19952 schreef:Vannacht is er ook constant 300 tot 350 watt verbruikt.
.
Al gekeken naar de diepvries / koelkast?
LV19952 schreef:Dan vermoed ik dus dat wellicht de camera’s ook een groot verbruiker zijn.
Zojuist heeft het onderhoudsbedrijf van de CV in ieder geval even terug gebeld over het probleem van het gasverbruik van dagelijks 1m3. Ook als we geen warm water verbruikt hadden. Nadat hij wat vragen had gesteld heb ik de tip gekregen om alle radiatoren open te zetten en de thermostaat op 13 a 14 graden. Wij hadden alle radiatoren dicht staan. Hierdoor zou het systeem niet goed kunnen circuleren. Als dit niet werkt moet ik volgende week even terug bellen maar vermoed dat dit wel eens het probleem zou kunnen zijn.
Maris schreef:Heb je al op easyswitch ofzo gekeken om te kunnen vergelijken ? En contract per 1 januari aflopend, dan kan je nu toch nog geen nieuw contract afsluiten ( ik dacht max 3 maanden van tevoren ) ?
LV19952 schreef:Wel weet ik dat de recorder van de camera’s ook constant 25 watt vraagt. Alleen is het geen optie om deze uit te zetten. Ik vermoed dat de camera’s zelf ook nog wel wat vragen maar dat kunnen we dit weekend testen.
JenniferU schreef:Ik vind me verbruik invullen ook lastig omdat we zoveel veranderd hebben in en om huis wat het verbruik gaat beinvloeden.
Rennie89 schreef:Maximaal 2 x douchenmeestal gewoon 1 x . ik douche gemiddeld 10 minuten. Als ik m’n haar moet wassen ca 30 minuten. Dat is 1 a 2 x per week
Rennie89 schreef:Maximaal 2 x douchenmeestal gewoon 1 x . ik douche gemiddeld 10 minuten. Als ik m’n haar moet wassen ca 30 minuten. Dat is 1 a 2 x per week
Rennie89 schreef:Ik heb haar en krullen tot m’n kont wat helemaal ontklit moet worden etc, dus vergeef mij dat het langer duurt dan een gemiddeld persoonmaar 10 minuten douchen lang? Die heb ik nog niet eerder gehoord… ik douche dus ca 1,5 a 2 uur per week en dan neem ik het ruim. Vind dit niet onder overbodig veel vallen.
Rennie89 schreef:Ik heb haar en krullen tot m’n kont wat helemaal ontklit moet worden etc, dus vergeef mij dat het langer duurt dan een gemiddeld persoonmaar 10 minuten douchen lang? Die heb ik nog niet eerder gehoord… ik douche dus ca 1,5 a 2 uur per week en dan neem ik het ruim. Vind dit niet onder overbodig veel vallen.