Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Geen ervaring mee helaas.
Van de week woz waarde opgevraagd van appartement van mijn oom (broer en ik erfgenamen). Hij is nog niet overleden, maar huis staat nu leeg dus gaat tzt de verkoop in. Maar deze staat nu dus op ruim 400 000 euro.![]()
Eerste instantie zou ik erin gaan wonen, maar is financieel niet te betalen voor mij alleen. Met ook de huidige huurwoningen markt om tijdelijk erin te trekken niet handig.
Marcella schreef:Ja erf de helft. Zit alleen in de ww met bezig wia en zeer weinig kans op verbetering gezondheid.
Hypotheek kan alleen als ik iva zou krijgen. En dan nog zou ik financieel niet meer dan 60 000 kunnen lenen.
Erfbelasting zal ook nog betaald moeten worden. Ben al het nodige aan het uitzoeken geweest.
Moska schreef:Marcella schreef:Ja erf de helft. Zit alleen in de ww met bezig wia en zeer weinig kans op verbetering gezondheid.
Hypotheek kan alleen als ik iva zou krijgen. En dan nog zou ik financieel niet meer dan 60 000 kunnen lenen.
Erfbelasting zal ook nog betaald moeten worden. Ben al het nodige aan het uitzoeken geweest.
Kan je broer jou niet uitkopen en dat jij het dan terug huurt?
Marcella schreef:Ja erf de helft. Zit alleen in de ww met bezig wia en zeer weinig kans op verbetering gezondheid.
Isabelle98 schreef:Wat is jullie ervaring wat er nog aan bijkomende kosten bijkomt qua vloer, behang, tegels, en andere eigen dingen? Ongeveer een indicatie
Gaat om een nieuwbouwhuis van rond de 140m2.
Isabelle98 schreef:Wat is jullie ervaring wat er nog aan bijkomende kosten bijkomt qua vloer, behang, tegels, en andere eigen dingen? Ongeveer een indicatie
Gaat om een nieuwbouwhuis van rond de 140m2.