Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabiiy schreef:zojuist te horen gekregen: stalling gaat hier nu per 1 juni €40 omhoog per paard€425 ipv €385.. dat betekent voor mij bijna €1000 pm voor 2 paarden stalling (incl buitenzetservice). Je moet wel, want zie maar eens een andere stal te vinden.
Voor mij 10 andere pensionklanten zal hij wel denken.
Verder blijven voorlopig alle overige kosten gelijk zoals buitenzetservice (€60,- pm pp) bakhuur (€5 per les) extra kast en trailerstalling (€365 per jaar).
Neonlight schreef:Hier wordt het vakantiegeld ook in juni uitgekeerd.Niet echt plannen voor meeste kans gewoon gebruiken zoals de naam ook zegt, vakantie.
![]()
Verder staat er hier nog een nieuwe keuken op de planning, maar dat is al een paar jaar zo.Was het volgende project zei manlief, maar ik denk dat dat een zoethoudertje was.
Neonlight schreef:Nee, kan ook niet aangepast worden, zou dan een nieuwe kookplaat worden.
Maar het eiland moet er wel op voorbereid worden, zodat dat altijd vervangen kan worden. Als je een nieuwe keuken plaatst kun je het net zo goed daar meteen op voorbereiden, gas zal er toch wel een keer uit gaan.
Binck8 schreef:PSvanLot schreef:O natuurlijk, duh niet goed gelezen!
Ik krijg nu een bora. Ben benieuwd hoe het afzuigen in het blad gaat bevallen!
Oh mooi! Voor welke heb je gekozen? Wij zijn er ook naar aan het kijken, maar zijn er nog niet uit.