Hij is wel heel mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Die van mij was zo groot en zwaar geworden dat de plank waar hij op stond in de woonkamer van de muur kwam zeilenToen maar verplaatst naar de slaapkamer waar hij niet zo snel meer groeit, maar dat vind ik inmiddels alleen maar fijn want straks kan ik 'm echt nergens meer kwijt
[ [url=m/MkjQbq.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de woonkamer doet alles het zo goed
[ [url=m/rACcc8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SxxuFG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mfc6yn.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de bar cart is tegenwoordig (op verzoek van mijn vriend! Wie had dat gedacht) ook een plant cart![]()
[ [url=m/uCrtF4.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Karlijn schreef:Ik heb echt sinds ik er over ben gaan lezen last van allerlei ongedierte in m'n planten voor mijn gevoelVoorheen weleens rouwvliegjes gezien maar dat waren vast fruitvliegjes, zal ik gedacht hebben. En planten controleren op trips had ik nog nooit gedaan, als een plant lelijk werd/dood ging zal dat wel aan mijn verzorging hebben gelegen, dacht ik dan. Nu word ik helemaal kriegel als ik trips ontdek op een plant, ik heb laatst iets van 11 weggegooid omdat ze te beschadigd waren en ik geen ruimte heb om ze te behandelen.
_Karlijn schreef:Het zal je verbazen hoeveel tuincentrum planten al trips e.d. bevatten, die je dan mee naar huis neemt. Ik controleer daarom altijd alle planten die ik koop van te voren..
Eulogy schreef:Die van mij was zo groot en zwaar geworden dat de plank waar hij op stond in de woonkamer van de muur kwam zeilenToen maar verplaatst naar de slaapkamer waar hij niet zo snel meer groeit, maar dat vind ik inmiddels alleen maar fijn want straks kan ik 'm echt nergens meer kwijt
lor1_1984 schreef:Graslelie, bijna onverwoestbaar heb ik het idee.
En zo te zien heeft hij idd een nieuwe uitloper.
CCCCC schreef:Ik kom ook even kijken! Ik ben dol op plantenIk ben onlangs samen gaan wonen op meer dan het dubbele aan woonruimte en kamers wat ik eerst had, dus mijn 20 planten kunnen wat mij betreft ook verdubbelen
.
Ik heb onlangs een Calathea Mosaica gekocht. Eentje die ik ook niet mega veel zie in de tuincentra, althans hier dan! Hij stond in de plaatselijke bloemenwinkel bij mijn ouders een beetje uitgedroogd te zijn, dus mocht hem voor de helft (5 euro) meenemen en hij begint nu na elke week een douch echt bij te komen en nieuwe bladeren te maken!
ZoeyDercks schreef:Oh damn die Musa Aea VariegataPrachtig!!!
White Star is inderdaad heel mooi, how come dat dat een spint magneet is?