Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:17

Ik kom hier ook mee kletsen/lezen :D
Samen met mijn vriend ons eerste koophuis gekocht! Wonen wel al zo'n 6 jaar samen.
Huis nu is vooral bruin/zwart/rood. Nieuwe huis word meer bruin/wit.
Zijn er hier ervaringen met laminaat op de muren?

Loesss leuk dat je morgen de sleutels krijgt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:29

Ja idd deurtje moet ik even schroeven voor zoeken , en allemaal herinneringen .. De foto van muis en mij , zus en ik op dorpsfeesst in de kroeg en mijn ballonvaart die ik totaal onverwachts gemaakt heb. De dieren horen in mijn leven, die gaan wijken voor stel konijnen beeldjes.

Loess tof morgen de sleutel :D

Welkom Jenkins! , laminaat op de muur ken ik van een zorginstelling tegen gaten . Vindt het niet zo..

AnneLieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 05:29

Karin1985, je hebt een nette bank gevonden. Moet zeggen dat ik gelijk je hele blog heb gelezen. Erg leuk!
En wat vind ik je nieuwe aanwinst ruby leuk, wat een dotje zeg! Heb je al een nieuwe naam?

Welkom Loesss, spannend straks! Het is inmiddels al weer maandag. Doe je binnenkort wat leuke foto's?

Takkiemuis, moet zeggen dag ik het niet overdreven vol vind staan. Al had ik zelf de 3 beeldjes voor de tv in het kastje gezet. Achter een deurtje. De geurverfrisser had ik achter de foto gezet. Net even wat meer rust. Kijkt denk ik ook prettiger naar de tv.
Mag ik trouwens vragen waarom de voerbak in de kast staat? :o

Kentaro, ik ga zo nogmaals kijken. Volgensmij had ik idd wel een canvasschilderij gezien. :+

Jenkins, gefeliciteerd met jullie woning. Post je binnenkort ook even wat foto's?
Met laminaat op de muur heb ik geen ervaring. Heb het een tijd geleden wel op volgensmij 'eigen huis en tuin gezien'. Daar gingen ze een stacaravan opknappen. Was van dat plaklaminaat/vinyl. Is appart, maar zelf zou ik voor een leuk behangetje kiezen.

Oké, nu ga ik weer een poging doen om te slapen. :Z

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:28

@annelieff, wat leuk dat je hem gelijk helemaal hebt gelezen. Het is mijn eerste Blog ooit, dus ben blij om te horen dat het aanspreekt. Ik heb nog geen naam verzonnen, maar ik heb zo`n vaag vermoeden dat het inmiddels al verbasterd naar Moppie :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:35

@Annelieff , ik weet even geen plek voor de bak , ik den het oude hoekje maar ze is vrij bang en moet wel alles zien kunnen als ze eet.. Ik zal de verfrisser naar achter verschuiven , hij ruikt zo heerlijk <3

AnneLieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 23:32

Haha, ja Karin1985, Ik vond je Blogg leuk geschreven. Las lekker weg.

Jeej Takkiemuis. Goedzo. Ben wel erg benieuwd wat je met de beeldjes gedaan hebt.
Verder zou ik voor het bakje echt wat anders zoeken. Gewoon een vaste plek. Het went echt wel voor de kat. En in een kastje ziet de kat ook niet alles.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 07:59

Ik zou idd t bakje ook ergens anders neer zetten, ik heb de voerbakjes onder een tafeltje gezet waar een plant en een lamp op staan :) (was eerst zo'n 5 euro tafeltje van ikea, is nu een tafeltje uit de erfenis van oma haha) dat wil prima en valt ook niet zo op en ik kan er ook niet over struikelen :))

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 12:29

Mag ik ook meedoen, ik woon sinds kort op mezelf (kom bij mijn ouders vandaan) en het ziet er super saai uit -O- Wil het opleuken maar weet niet hoe :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 13:22

Zal huis even kuisen en dan is mij huis weer fatsoenlijk := , de resterende beeldjes mwah even zien eerst maar rommeldoos in :P . Ik was schroeven kwijt voor het kastdeurtje , kwestie van even uit de salontafel halen :P . Staat veel beter met het deurtje er weer in :j , maak zo nog even foto van tv kastje/dressoir na het opruimen maar de WEG begint zo weer dus kan duren.

De voerbak kan ik 2 hoekjes , even zien welke 2 vanuit 1 kan ze de andere kat zien en de gang dus de voordeur.

Welkom Jolanda! , heb je misschien foto?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 13:23

Jolandaa schreef:
Mag ik ook meedoen, ik woon sinds kort op mezelf (kom bij mijn ouders vandaan) en het ziet er super saai uit -O- Wil het opleuken maar weet niet hoe :))

Alleen als je ook foto's plaatst! <<) }>

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 13:54

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 13:56

Wat een enorme kamer! Wel gaaf!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 14:07

jolandaa, ik heb totaal gaan verstand van anti kraak wonen, maar mag je daar iets zelf in/aan veranderen of alleen wat je erin zet??
Het is zeker wel ruim!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 14:10

Mag het veranderen maarja de vraag is heeft dat nut? kan best zijn dat ze zeggen dat ik er over 2 maanden uit moet maar kan ook best wezen dat ik er bv. nog 3 jaar of langer inzit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 14:11

Wauuuwww wat gaaf _/-\o_ , groen is mijn kleur wel *D Zeker iets van een school?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 14:12

Ja, het is een oude school. Ja groen is wel mooi hoor, voor een slaapkamer maar niet voor een woonkamer :))

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 14:21

Jolandaa schreef:
Ja, het is een oude school. Ja groen is wel mooi hoor, voor een slaapkamer maar niet voor een woonkamer :))

Je kan er ook in mee gaan. Bijvoorbeeld met allemaal verschillende stoelen aan de eettafel:
Afbeelding

Een beetje losjes en vrolijk.

Die verwarming daar kun je met magneten weer vanalles tegenaan hangen (decoratie, tekeningen van die kleine kruiper, straks met kerst lichtjes e.d.

Is echt zo`n ruimte die schreeuwt om kringloop-shopping spree in mijn ogen :P

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 14:23

Ja, ik woon hier nog niet zo lang dus moet nog spulletjes kopen. Ga morgen over een markt heen misschien kan ik daar nog wat vandaan halen, en idd moet binnenkort naar de kringloop maar nog geen tijd voor gehad. En natuurlijk marktplaats afstruinen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 14:25

Hahah ik heb ook groen in de woonkamer :o

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:03

Ik ga zondag weer met spullen naar m'n kamer rijden, derest afwerken :P
Heb nu een nieuwe hocker gekocht als salontafeltje, en daar dan een dienblad op :D
Zal wel foto's maken als het erin staat. Of nja heb dr nu alleen nog eentje met mijn kat erop die het wel ideaal vond :+ Geen zin om nu nog foto te maken zonder kat xD
http://i61.tinypic.com/2euk9iu.jpg
staat nu dus nog bij mij thuis, maar kon wel mooi kijken of het leuk stond met rood en wit :D (de basiskleuren van mijn studentenkamer)
Vind dat wel heel handig van zo'n hocker, als ik extra zitplek nodig heb dan kan ik het gebruiken als poef, en anders als salontafel.

Verder nog kussentjes voor op m'n bank. Maar zal wel zondag even foto's maken. Maandag ga ik in m'n kamer intrekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:26

Spannend 1234 :D , en die hocker is ideaal!

Afbeelding
Dressoir nu :Y) , kon de schaapjes en koe niet dumpen :7 . Zo erg vallen ze niet op :P

Naja de rest van de woonkamer ook gelijk :P :

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 7752_o.jpg

Vanaf de gang , de 2 kattenbakken misschien nog onder de witte tafel maar ze staan er eigenlijk wel goed.. Mijn hang bank waar ik ook bok XD en mijn bank tegen muur is ja.. poes haar bank :P . Kleeft helemaal en kleden willen er niet lekker op , missschien ook maar weg maar hij zit zoo lekker :Y)

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 4161_o.jpg

De bakjes onder de salontafel horen bij deze , even oplappen mooi stevig ding erg gaaf maar zo uitgeleefd

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 3848_o.jpg

Andere kant , de tafel ja hij staat te koop mot weg. Was gevouwen ben ik een broek vergeten :z , de doos is een verrassing voor zus haar verjaardag weegt 8 kilo en mag ik naar Gelderland slepen :')

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=547BEEB6

Naast de bank staat printer , en poes haar doosje

En dan moet het spul nog aan de muur , broer zou het doen en woon hier nu al 7 maanden maar nog niet gedaan :') Voor mij doen best net de woonkamer , minder rommelig :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:31

mooie ruime kamer takkie! Waar in Heerenveen woon jij nou precies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:34

-pbt- Het is wel ruim maar er zitten 3 deuren in de woonkamer weer zo jammer :P , al kan ik die van de keuken altijd blokkeren dan heb ik weer een hoekje erbij.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-08-14 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:36

Ziet er leuk uit! indd wel ruime kamer.
Oeh das niet handig indd, zoveel deuren. belemmert een hoop bij de inrichting :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 15:38

Klopt ik had het altijd ook volletjes staan maar na opruimen is het opeens veel ruimer. Met de gordijnen open is het veel licht , de ramen zijn dik 3 meter breed en 1,80 hoog :=