Uiteindelijk had ik de eerste 2 weken zoveel eten in huis gehaald dat ik week 3 gewoon geen boodschappen heb gedaan behalve een pak ontbijtgranen.
Dus dat is nu iets van 120 eerste week, 90,- 2e week, 2,- derde week en nu de 4e week 55 euro. Wel nog heel erg moeite met het thuis lunch klaarmaken en op werk niks meer kopen. Probeer eigenlijk zo min mogelijk brood te eten maar iets anders dan brood klaarmaken is best wel arbeidsintensief. Op werk koop ik meestal een salade (niet zo'n kant en klare maar verse sla met rauwkost en linzen oid) voor rond de 2 a 3 euro met een glas verse jus voor 0,80ct erbij. Moet nog even iets verzinnen wat ik misschien op zondag kan maken voor de hele week.
Zoiets bijv kan je een week bewaren mits je het vacuum trekt en ik heb niet zo'n vacuumpomp. En ook niet genoeg van die potten...
Dus ik wil eigenlijk een goedkoper alternatief verzinnen.
. Werk 4 uurtjes en wil niet mijn leven nu al slijten achter de geraniums
. Ik ga het gewoon in de keukenmachine tot kleine plakjes maken of raspen , en potjes haal ik altijd in de aanbieding . Ik eet geen paprika,prui + ui is niet fijn voor de darmen en dan champignons vindt ze ook niet lekker wortel is alleen koud lekker. Dan is het al gauw een potje groente , ben een lastige eter.. , geef ik ook toe en dan is het fijne van op jezelf lekker je eigen gang gaan en eten wat je wil . Groente eet ik wel , alleen anders dan anderen. Pasta is met boontjes en tuinerwten en doperwten , klinkt vies maar ik vindt het lekker.
wel dicht gevouwen, dat wel.. Maar dat gaat echt niet schimmelen of zweten. Enige wat er na een tijdje (enkele weken) gebeurt is dat de kaas droog en hard wordt. Dat laatste restje harde kaas doe ik raspen en over de ovenschotel
maar schimmel kun je er gewoon afsnijden..
* maar das geheel off-topic