Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTimeXL schreef:Heeft iemand wat gehoord van de nieuwe LG G6 en LG in t algemeen. Was vandaag even langs de Tmobile winkel om wat telefoons te bekijken en vast te houden en toen zei de verkoper dat dit ook een hele interessante optie zou zijn ivm camera etc.
Marie111 schreef:Caily schreef:Willen jullie mij adviseren? Ik mag verlengen (Vodafone), maar heb echt geen idee. Ik heb nu een samsung s4 mini. Die is voor mij qua functies prima en qua formaat perfect, wil liever niet groter. Alleen mijn geheugen is steeds vol, en de telefoon flink beschadigd, dus wil toch een nieuw toestel. Samsung of eventueel Iphone. Minimaal 1,5 GB en niet duurder dan 35euro per maand. Voor de rest geen wensen eigenlijk. Een prima camera en radio zit op elke telefoon volgens mij. Ik hoef overigens niet persee een vodafone deal, overstappen vind ik geen punt.
Wat denk je van de Sony compact serie? Ik heb al twee jaar de ZX3 compact. Prima toestel en niet te groot
Jiskaa schreef:Zijn er hier mensen die zijn overgestapt van iOs naar Android? Hoe beviel dat?
Ik heb een iPhone SE, maar ik twijfel om toch weer over te stappen op Android. Ben alleen zo bang dat ik de Android toestellen traag ga vinden, na iPhone. Of gewoon iPhone houden? Dilemma..
Naaoommii schreef:Op advies van hierboven heb ik de ZTE axon 7 aangeschaft. Eigenlijk wilde ik geen onbekend merk, maar heel eerlijk ben ik er echt heel blij mee.
Heerlijke camera 20 mp en ge wel dit geluid. Geheugen zeer uitstekend en de snelheid ook, tot nu toe geen min punten ervaren. Alleen moet enorm wennen aan de grote.
Hem hem nog geen week maar ik kan hem echt aanraden
Naaoommii schreef:Op advies van hierboven heb ik de ZTE axon 7 aangeschaft. Eigenlijk wilde ik geen onbekend merk, maar heel eerlijk ben ik er echt heel blij mee.
Heerlijke camera 20 mp en ge wel dit geluid. Geheugen zeer uitstekend en de snelheid ook, tot nu toe geen min punten ervaren. Alleen moet enorm wennen aan de grote.
Hem hem nog geen week maar ik kan hem echt aanraden