Ik wil net een mailtje sturen via hotmail. Maar nu staat er ineens niemand meer in mijn contactlijst? ben ik gehackt? Weet iemand hoe ik alles terug kan halen? (Werk op een mac)
Ik hoor nu ook dat er allemaal rare mailtjes naar al mijn contactpersonen zijn gestuurd (die niet in mijn postvak verzonden berichten staat). Moet ik nu een nieuw mail adres aanmaken. Is er een helpdesk van hotmail. Vind dit echt heel vervelend. Iedereen heeft dit mailadres. Moet ik alles gaan wijzigen ook hyves msn ed.
Dit is het mailtje wat naar iedereen verstuurd is: (niet op klikken!!!) Hi, i would like to introduce a good company who trades mainly in electornic products. Now the company is under sales promotion,all the products are sold nearly at its cost. They provide the best service to customers,they provide you with original products of good quality,and what is more,the price is a surprising happiness to you! It is realy a good chance for shopping.just grasp the opportunity,Now or never! The web address:www.phenixec.com
Ook ik kan me nu al bijna 2uur lang niet aanmelden vanwege de melding : Service tijdelijk niet beschikbaar, probeert u het later nog eens pff wanneer is later bij hun?!.. zucht... zwaar frustrerend
heb nu al een paar dagen dat ik mijn mail bij hotmail niet kan lezen. Kan wel gewoon inloggen en dus zien dat er mail is binnengekomen maar als ik een mail aanklik opent het mailtje niet. Meer met dit probleem of beter nog iemand met een oplossing?
Ik krijg constant onderin mijn scherm te zien Javascript;; als ik ergens op klik in hotmail. Ik kan niet meer fatsoenlijk mail openen of een bestand toevoegen oid. Iemand een idee wat ik kan doen en waar het vandaan komt? Had het al voordat de nieuwe hotmail kwam dus daar ligt het niet aan.
Mijn hotmail is sinds vandaag weer normaal, gisteren was hij ook plotsklaps in het engels. Maar waar ik echt niet goed van word zijn die uitklapbanners bovenaan je berichten! Is er een optie om die uit te zetten?