Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Ik hou gewoon de app aan, vind ik wel zo makkelijk. Vorig jaar gemerkt dat het binnen zaaien en onderhouden van je plantjes best intensief is.
Er zijn ook verschillende soorten en rassen van een groente. Ga er vanuit dat de fabrikant weet wat het beste moment is. Als het zakje zegt maart, dan nog even 2 weken geduld hebben.
Ik ben vandaag begonnen met de sugarsnaps
[ [url=m/7mKAK3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schuur_ schreef:[ [url=m/cFQZ68.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag de laatste hand gelegd aan de bedden. Ik wil ze graag zaaien met de vakjes methode dus moet nu even bedenken hoe ik wat kan maken om op de aarde te leggen om juist te zaaien.
De peulen, erwten en Sugar snaps zijn al aan het voorkiemen!
Wieke schreef:Ook heel leuk gedaan, met die staptegels er tussen.
Wat voor grond hebben jullie in de moestuin liggen? Gewoon zwarte grond?
Wij hebben schone zwarte grond bij de loonwerker gehaald, maar ben soms bang dat het niet de stoffen bevat die de groentes nodig hebben om te groeien.
Ik heb er wat compost (van de paardenmest wat al een jaar ligt) doorheen geharkt, maar ben ergens ook bang dat je kunt "overmesten".
Wieke schreef:Ook heel leuk gedaan, met die staptegels er tussen.
Wat voor grond hebben jullie in de moestuin liggen? Gewoon zwarte grond?
Wij hebben schone zwarte grond bij de loonwerker gehaald, maar ben soms bang dat het niet de stoffen bevat die de groentes nodig hebben om te groeien.
Ik heb er wat compost (van de paardenmest wat al een jaar ligt) doorheen geharkt, maar ben ergens ook bang dat je kunt "overmesten".