Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb ook nog binnen staan maar dat lijkt maar niet te willen groeien...
ik heb ze eraf geplukt en ze hield zich echt zo vast aan een blaadje
noooooooooo. ik weet niet of dat haar mond was maar ik denk het wel want het blaadje stak er half uit
ik heb ze maar ergens anders gezet ver genoeg weg en hoop dat ze de ander helft van de plantjes toch met rust laat... maar ik verwacht in elk geval niet zo heel veel meer van mijn moestuintje
maar groeien doen ze niet echt meer. M’n zonnebloem deed het super goed, maar daar heb ik nu geen zicht op dus ik weet niet hoe die het afgelopen week heeft gedaan (met of zonder slakken). elinesikko schreef:Groeit bij jullie de wilde Marjolein/oregano ook zo enorm traag? Ze lijken echt al 2 weken even klein te blijven . De klaproos en kamille gingen ook traag, maar die hebben nu de groei te pakken gelukkig.
Hopelijk vanaf morgen goed genoeg weer dat ook de laatste plantjes naar buiten kunnen.
dat ik echt dacht huh, ik had er toch 3! op een rij staan? Of huh had ik die nu zo ver uit elkaar gezet? Nou nee
Heb momenteel wel nog 2 courgetten die het redelijk goed lijken te doen en 1 zonnebloem, hopelijk blijven ze eraf. De rest zie ik niet goedkomen. 
Zal es een foto maken...
Ik durfde hier al bijna niet meer te posten.