Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Krijg gelijk zin om een volgend feestje te bedenken

SensaHorses schreef:Je kunt altijd nog een 'partyplanner' worden!

leonie87 schreef:Jeetje jij mag bij mij ook wel feestje komen organiseren. Wat doe je voor werk?Geniaal!
Eigenlijk ben ik psycholoog en werk ik in een tbs-kliniek 
Malenka schreef:Hoe heb je dat gedaan naast al je andere bezigheden?
Super leuk! Het doet me enorm denken aan de geweldige kinderfeestjes die mijn moeder organiseerde. En ja... meestal vinden volwassenen dat ook echt nog wel leuk.
Want zonde om training met de paarden te laten vallen, je kan je paarden ook niet in de stront laten staan, ze moeten ook echt 3x per dag eten
en we wilden heel graag wat dingen af hebben aan het huis/buiten voordat de mensen zouden komen kijken
En daarbij zijn we ook nog bezig met het land om dat klaar te krijgen voor de winter en de lente die daarna komt
Oja, en aankomende zaterdag komt het paard van een vriendin van mij bij ons staan, die is met pensioen.. maar merrie.. dus we moeten het terrein even zo vormgeven dat we alle paarden veilig kunnen houden, zonder kans op ongewenste veulentjes
Dus wij dachten na het feestje even rustig te kunnen gaan zitten, maar helaas 
superpony schreef:Jeetje, wat een werk! Maar onwijs leuk gedaan. Is dat je werk ook??
Weet wel dat mensen heel snel denken dat het dan een jaarlijks terugkerend iets is he?! hahaha
En je mestboy's naast de spelletjes, hahaha

Maar dan niet 's middags al haha
Gewoon de spooktocht en een feest er achteraan
Maar dan ga ik wel een bijdrage vragen hahaha, zijn hier ook echt op leeggelopen 
Toen hebben we gelijk ook al een hoop spullen voor de Halloween gekocht, en 8 lantaarns voor buiten langs de opritten.. was blij dat we met de pick-up waren

Daarna bij mijn ouders gegeten en dáárna naar een vriendinnetje die toen haar housewarming gaf
Dus toen wij eenmaal thuis waren, waren we goed kapot 
Wat heeft het de afgelopen tijd veel geregend zeg!! 

Ik dacht: even lekker z'n regendeken omdoen, want vanmiddag gaat 't weer regenen.. Ja, niet laten vangen...
Ohhh wat heb ik daar een hekel aan! En elk jaar, rond deze tijd, is 't weer bal... 
...

Twee lieve vriendjes die graag ons huis wilden zien. Dus gezellig rondgeleid en nog wat gedronken en toen moesten we weer verder
Helaas inmiddels niet meer droog, dus Kevin in de miezer aan het kalken 

maar de boom werd er zwak van en stond vlak naast het huis, dus gevaarlijk.. nu ligt het te drogen bij ons in de schuur om hopelijk volgend jaar als brandhout te kunnen gebruiken. Máár, deze tak zat er ook tussen:
Die we laatst bij Loods5 hebben gezien.. mooi laten drogen ook, bast eraf, schuren en een lampje aan hangen
Mooi projectje voor in de winter
Nu nog druk genoeg
Maar daar kun je inderdaad een leuk lampje van maken
Lys_PPA schreef:Afgelopen aflevering van VT wonen zag ik ook een leuk idee voor 'hergebruik' van takken:
http://geweldiggewei.blogspot.com/
Deze man maakt geweien van takken. Voor het geval je er nog een mooi exemplaar tussen hebt zitten..

Prairy schreef:Ik vind berk zo erg mooi, het hout eronder niet heel speciaal. Maar dat is natuurlijk persoonlijk
Dus daar ga ik maar 's naar op zoek
Wie weet vind ik dit ook veel mooier, dan gewoon hout haha