pol013 schreef:Ik vind het echt super leuk om jou te volgen. En wat je voor elkaar krijgt: petje af. Super mooi.
En stiekem denk ik: ik kijk lekker mee en ga iets anders doen met mijn leven. Dan leef ik wel in een iets minder uniek huis 
Haha doe dat vooral! Ik straks ook ooit. Nou het is ook beetje hobby dat scheelt. Maar soms denk ik wel... waarom niet gewoon een kleurtje op de muur en klaar? Haha.
YvonneV schreef:GEWELDIG. Gefeliciteerd met de aankomende gezinsuitbreiding. Hoe lang heb je nog om het af te krijgen?
Begin november staat ze gepland. Maar deze kamer eerder hoor. Ik wil er wel een keer klaar mee zijn haha.
Bedankt weer allemaal voor de reacties. Lachen altijd als er veel mensen reageren.
Stukje verder:
Het boven stuk moest opnieuw in de papier mache. Met het kleien is het eraf gevallen. Dus lekker weer een dagje plakken. Hier op de fotos ondertussen droog en bezig met de eerste basis laag cement erop.

De tweede laag gaat pas in detail (praat net alsof ik er verstand van heb, maar zo werkte het bij ons)
Eerste laag na het afbikken van de klei:

En de dag erna in details.

Ondertussen begin ik dat cement helemaal beu te raken dus op naar de basis voor de bladeren.

Ik heb kippengaas over de bovenkant gespannen en daar rijg ik de blaadjes in. Heb via verkoophoekje een tas met bloemen vaasjes over genomen (bagger kwaliteit om op tafel te zetten maar voor dit denk ik prima) en daarnaast heb ik bij mijn bruiloft een donut wall gemaakt. Alle blaadjes heb ik er af getrokken. Daarmee hoop ik een mooie volle bos te maken.
De wall die ik toen had gemaakt.

Nu voor dit doel. Mooi mooi. Morgen verder.