mega metamorfose!! Lijkt zo ook veel groter. Kan me voorstellen dat je hier totaal van geniet. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mega metamorfose!! Lijkt zo ook veel groter. Kan me voorstellen dat je hier totaal van geniet. 

Mogen jullie echt trots op zijn
love it!
Na dubben hebben we besloten om er een tuinbedrijf bij de halen. Het is teveel om dat ook nog allemaal zelf te doen, dus we gaan het een beetje decadent láten doen
. Het is een vrij groot perceel met heel veel groen. Je zou het een 'wilde tuin' kunnen noemen en we willen wat orde scheppen. Zoals een vlonder in het verlengde van de woonkamer (dat stuk bij de openslaande deuren), een ander tuinhuisje (schuurtje) met overkapping eraan vast waar we onder ook kunnen zitten, nieuwe nette grote tegels, een overkapping voor de auto's...kortom, er moet veel gebeuren, maar wel besloten dit te doen omdat het de investering waard is. Afgelopen week met de tuinmensen alles doorgesproken en we krijgen binnen een paar weken een ontwerp op tekening. Benieuwd! En dan horen wanneer het kan gebeuren want het is druk. 

karin1985 schreef:Ik was persoonlijk voor zwarte accenten gegaan , net als binnen.
Vind het nu wel heel donker (en onnatuurlijk , ik vond het hout heel mooi).
Maar das een kwestie van verschillende smaken.
Ik heb net het hele topic nagelezen en had nog een tip voor de schuifdeur rails.
Heb je niet nog een houten plank over? Als je die nu halveert over de lengte zodat hij wat smaller wordt en daar een kap van maakt zoals je ook wel bij gordijnen ziet .
[ [url=m/egpFKG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha, duidelijke taal. Maar wel waar. Er moeten nog zoveel kleine dingetjes binnenshuis worden afgerond. Dat eerst. En zo blijven we bezig
We zitten nog op de tekening van het hoveniersbedrijf te wachten, we hebben natuurlijk alles doorgesproken, maar ben toch erg benieuwd hoe de tekening wordt.
(ik hoop dat het een beetje te zien en lezen is)