Renee1991 schreef:Wauw, zo knapt de kamer wel enorm op zeg! Heerlijk, zo'n vooruitgang.
Vervelend dat het op de pensionstal zo beroerd verliep.. Logisch dat je je paard naar huis haalt.
Kun je niet af en toe op het gras rijden? Of rij je het dan kapot?
Ja, dit is mooi werken
Zeer zichtbaar. En het knapt er echt zo belachelijk mooi van op!
Gras kapot rijden vind ik overigens niet erg, had eerder al een stukje weiland afgezet als tijdelijke 'rijbak/werkbak'. Ik denk echter dat er toch wat leem of iets degelijks in de toplaag zit boven het zand, want nu het langer nat is, wordt het ook wel glad. Hoop dat we binnen een redelijke tijd een rijbak kunnen laten keren en tot die tijd mogen we af en toe in de rijbak van "de buren" ongeveer 700 meter verderop.
pmarena schreef:Getver, die foto..... brrrr. Dan ziet dat witte er toch een heel stuk frisser uit

Wat leuk dat er nu zo'n tevreden trio staat! Kenden ze elkaar al wel of stond alles echt steeds op een andere locatie?
Vi en Savino kennen elkaar al een heel klein beetje, die hebben korte tijd op dezelfde stal gestaan toen ik Savino erbij kocht. Helaas ging dat echt helemaal niet goed omdat hij o.a compleet in elkaar werd geslagen door een ander paard en nog wat dingen die niet matchten met wat hij nodig had. Dus sindsdien op een andere stal. Dailey is er pas bij gekomen vlak voor de verhuizing door een vrij bizarre samenloop van omstandigheden, dus die is voor iedereen nieuw
DubbelDun schreef:Wat leuk eentje er bij. Mag ik vragen hoe dat gekomen is ??
Ga je dat stuk bruine/schuine dak ook nog wit maken ?
Ik stuur je zo even een pb!
Het hout gaan we voor nu zo laten. Met alle muren straks wit is het al zo anders en heel stuk lichter al. Als we uiteindelijk weer zo ver zijn dat we aan de andere kant van het huis gaan wonen en dit deel van het huis gaan aanpakken gaan we nog even kijken wat we daar mee doen. Denk dat we alle voorzetwandjes weghalen zodat de troep er achter weg kan en er wat 'echte' isolatie tussen kan.