Met een beetje mazzel kan je morgen wel schaatsen op slootjes. Maar op echte rivieren enzo gaat hem niet worden. Die liggen nu nog niet dicht en woensdag gaat het behoorlijk waaien. Dat is funest voor het ijs.
Britta31
Thermometer zei net -6 pal tegen het huis aan. Mijn buitenmeter moet weer gekoppeld worden met binnen. Zonnetje schijnt, vogels fluiten. Heerlijk gewoon.
Heel de dag blauw flinke wind en niet boven 0. De dieren drinken veel water. Dus sjouwen met emmers. Paar de n vonden het wel fijn om naar buiten te mogen. Ze vinden het dus niet te koud.
M_aris
Geplaatst: 27-02-18 19:41
Hier in Emmen Was het de hele dag super mooi zonnig weer en zo ineens trok het dicht en binnen een kwartier was alles wit
Britta31
Mooi wit geisoleerd laagje. Hier hele dag mooi maar nu sneeuwt het hier
esje01
Geplaatst: 27-02-18 21:21
Er wordt gezegd morgen gevoelstemperatuur-15. Wat vinden jullie.....paarden overdag naar buiten of een dagje op stal en alleen even stappen aan de hand? Ze staan overdag buiten met onbeperkt hooi Water bevriest wel snel. Ze krijgen iedere 2 uur een ton met water uit de put.
Marcella
Geplaatst: 27-02-18 21:23
Lekker buiten die van mij staat 24/7 buiten en kan kiezen om in de grote schuilstal te gaan staan met laag stro, maar die zal zoals ik gewend ben vaker buiten staan dan binnen.
Lekker buiten laten. Zolang ze dat gewend zijn genoeg eten hebben en schuilmogelijkheid. Redden ze zich wel bij voldoende water aanbieden
tine10
Geplaatst: 27-02-18 22:13
Hier net bij -21 gevoelswaarde-39 naar restaurant gelopen. Wat heb ik een bewondering voor mensen als de inuit enzo. Niet normaal wat een kou. 1 weekje is te doen maar altijd zo .... brr. Ik kan me nu ook veel beter voorstellen dat je kunt doodvriezen.