Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suuszels schreef:Er is weer uitverkoop vandaag
Suuszels schreef:Wij hebben een beetje etherium bijgekocht, denk dat je dat avax & qntl zil veel groeipotentieel hebben?
Ik vind het echt nog lastig inschatten, lees er wel het een en ander over maar het zijn zo veel verschillende munten dat ik soms echt niet weet welke handig zijn. En natuurlijk blijft het een risico, zowel met de gewone beleggingen als met de cryptos.
__Leonie schreef:Ik lees hier even mee! Ben ook van plan om te wat the gaan kopen.
Van de week al een beetje ADA gekocht en toch wel heel tof dat het nu omhoog gaat.
Ik ga nog even het gehele topic doorlezen. Meer mensen die naar VET gekeken hebben?
Yavanna schreef:Hier kwam mijn zoon mee, die is nu ook actief aan t minen.
.[ [url=m/tLWT82.jpg]Afbeelding[/url] ]
0000 schreef:Yavanna schreef:Hier kwam mijn zoon mee, die is nu ook actief aan t minen.
.[ [url=m/tLWT82.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meelezer hier. Ik weet ook nog niet helemaal wat ik ervan vind maar mijn grootste twijfel is of ze die 1 biljoen überhaupt ooit gaan halen. Zelfs bitcoin komt daar nog niet eens bij in de buurt qua aantallen en die draait al even wat langer mee. Ik behoor ook een beetje tot de baat het niet dan schaad het niet groep verder hoor maar ik heb er weinig vertrouwen in dat ze zover gaan komen.