Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KellyR

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 09:21

Over het Bee network, hoe werkt dat team?
Ik kan alleen nieuwe gebruikers uitnodigen en dus geen bestaande.
Of ik doe iets fout.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 09:36

Ik heb net ook een account aangemaakt, was er al een boktteam? Je kan mij dan toevoegen als suuszels :)

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 09:50

KellyR schreef:
Over het Bee network, hoe werkt dat team?
Ik kan alleen nieuwe gebruikers uitnodigen en dus geen bestaande.
Of ik doe iets fout.

Ik snap het ook niet....

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 09:53

Lid worden, alleen nieuwe kunnen uitnodigen... is het niet een hele goed doordachte ponzi? :Y) :P

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 10:01

Stille meelezer komt even binnenvallen, dit is net zoiets als Pi toch?

Ik heb me iig aangemeld. Baadt het niet dan schaadt het niet. :+

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:33

Er is weer uitverkoop vandaag -O-

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:43

Ik zag het net, alles flink in het rood

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:41

Suuszels schreef:
Er is weer uitverkoop vandaag -O-

Ik heb het gebruikt op QNT ZIL en AVAX te kopen.

Het plan is om het in ieder geval tot 2025 te laten staan.
Ga er van uit dat er nog betere koop momenten komen, maar ach, voor hetzelfde geld komen ze niet.

Ben wel benieuwd wat de prijs van BTC gaat doen nav de media. De media heeft een paar x groot uitgemeten dat BTC zo een forse dip heeft gehad. Wellicht heeft het veel mensen afgeschrikt en misschien zelfs mensen weg gejaagd die op ATH hebben gekocht. Anderzijds, kon het ook gezien worden als een mooi in koop moment :D

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 18:52

Wij hebben een beetje etherium bijgekocht, denk dat je dat avax & qntl zil veel groeipotentieel hebben?
Ik vind het echt nog lastig inschatten, lees er wel het een en ander over maar het zijn zo veel verschillende munten dat ik soms echt niet weet welke handig zijn. En natuurlijk blijft het een risico, zowel met de gewone beleggingen als met de cryptos.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 19:20

Suuszels schreef:
Wij hebben een beetje etherium bijgekocht, denk dat je dat avax & qntl zil veel groeipotentieel hebben?
Ik vind het echt nog lastig inschatten, lees er wel het een en ander over maar het zijn zo veel verschillende munten dat ik soms echt niet weet welke handig zijn. En natuurlijk blijft het een risico, zowel met de gewone beleggingen als met de cryptos.

ZIL is eigenlijk het betere broertje van ETH, ADA en DOT.
Heb hem nog onder de cent zien staan, maar toen eigenlijk niet ingelezen. Sneller beter goedkoper en dus veel potentie.

AVAX en QNT wordt veel besproken in de groep. Ze hebben een kleine marketcap en daardoor veel groei potentieel met een solide achtergrond. Ik koop ze niet met het idee om ze binnen nu en 3 jaar te verkopen, eerder tussen de 5 en 10 jaar.
Analyses van AVAX en QNT

https://m.facebook.com/groups/altcoinho ... 464971277/

https://m.facebook.com/groups/altcoinho ... 544900269/

En ZAP is echt upcoming, maar enkel te kopen via Bitrue, om over te zetten naar een ledger moet je ETH gas fee betalen, dat is alleen betaalbaar als je er duizenden euro's in stop. En ik vind het zelf geen fijn idee om het op Bitrue te laten staan, dus die laten we voor wat het is.

Analyse van ZAP kan ik zo snel niet vinden.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:42

Dankjewel!
Ik ben van de groep lid geworden.
Dat vind ik dan echt te veel risico voor ZAP

AVAX kan ik trouwens ook niet kopen, we gebruiken de Blox app, werkt wel overzichtelijk maar blijkbaar lang niet alle coins.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 11:56

ADA *\o/* :D

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 12:28

Ik lees hier even mee! Ben ook van plan om te wat the gaan kopen.

Van de week al een beetje ADA gekocht en toch wel heel tof dat het nu omhoog gaat.

Ik ga nog even het gehele topic doorlezen. Meer mensen die naar VET gekeken hebben?

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 15:20

__Leonie schreef:
Ik lees hier even mee! Ben ook van plan om te wat the gaan kopen.

Van de week al een beetje ADA gekocht en toch wel heel tof dat het nu omhoog gaat.

Ik ga nog even het gehele topic doorlezen. Meer mensen die naar VET gekeken hebben?

Ja ik, hier boven heb ik wat over het project geschreven :)

*Edith vorige pagina

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 15:44

Niwla schreef:
Stille meelezer komt even binnenvallen, dit is net zoiets als Pi toch?

Ik heb me iig aangemeld. Baadt het niet dan schaadt het niet. :+

Ja idem, en heb ook Pi. Dat loopt al een tijdje. Maar eigenlijk nog niet echt verdiept in hoe het werkt en wat er uiteindelijk gebeurt?

Aagje_Nimbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 17:38

Wat leuk dat er mensen ook willen Bee-minen! Ik hoop gewoon dat iedereen over een tijdje blij kan zijn met z'n gratis coins, zou toch wat zijn :D .

@Swah: Het concept achter Pi ken ik niet. Ik weet dat ze met Bee-coin gaan werken aan online platformen/exchanges zodra ze in fase 3 aankomen. Die gaat in zodra ze 10mil gebruikers hebben. Dan gaan ze ook beginnen aan de KYC en starten ze aan de verdere uitwerk om uiteindelijk online te kunnen. Je kan het ook terug vinden in hun whitepaper. Ze zijn hard op weg, ik las dat ze nu op 6mil zitten (in 1 week gewoon 1mil bijgekomen!).
Pi is geloof ik al iets verder daarmee, maar je kan daar ook nog maar weinig coins mee verdienen omdat ze al meer halvingen gehad hebben.

Het zal nog wel een poos duren voordat Bee daadwerkelijk online komt. Van de ene kant is dat een voordeel want in de tussentijd kan je nog gratis coins krijgen :$ . Zodra het online komt, kan je uiteraard niet meer minen :+ .
Het is in elk geval sowieso een project voor de lange termijn. Ik klik gewoon 1x per dag en zie wel wat het gaat brengen. Baad het niet, dan schaad het niet :Y).

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 08:27

Hier kwam mijn zoon mee, die is nu ook actief aan t minen.
.Afbeelding

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 09:07

Yavanna schreef:
.[ [url=m/tLWT82.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meelezer hier. Ik weet ook nog niet helemaal wat ik ervan vind maar mijn grootste twijfel is of ze die 1 biljoen überhaupt ooit gaan halen. Zelfs bitcoin komt daar nog niet eens bij in de buurt qua aantallen en die draait al even wat langer mee. Ik behoor ook een beetje tot de baat het niet dan schaad het niet groep verder hoor maar ik heb er weinig vertrouwen in dat ze zover gaan komen.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 13:21

Nou ja zo sta ik er ook in.

Ander vraagje: is Bitvavo nou ook een wallet? Of enkel om te handelen? Iemand wil zijn bitcoins naar mij overmaken, kan dat dan via Bitvavo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 13:27

Volgens mij kan dat niet, bitvavo is geen wallet

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 13:31

0000 schreef:
Yavanna schreef:
.[ [url=m/tLWT82.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meelezer hier. Ik weet ook nog niet helemaal wat ik ervan vind maar mijn grootste twijfel is of ze die 1 biljoen überhaupt ooit gaan halen. Zelfs bitcoin komt daar nog niet eens bij in de buurt qua aantallen en die draait al even wat langer mee. Ik behoor ook een beetje tot de baat het niet dan schaad het niet groep verder hoor maar ik heb er weinig vertrouwen in dat ze zover gaan komen.

1 billion (=1 miljard) is 1/7e van de totale wereldpopulatie hè?
Het lijkt me als ze enigzins dit serieus bedacht hebben, dat ze dit jaar beneden moeten bijschaven.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 13:31

Volgens mij kan het wel. :j
Moet je even naar je account gaan, daar staat de optie volgens mij.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 13:36

Ja ik vind online dat het ook een wallet functie heeft, ik ga even uitvogelen hoe.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 14:53

Baat het niet dan schaadt het niet, ben ik niet helemaal zeker van. Je installeert software op je telefoon van een anoniem team, dat via een pyramid/ponzi scheme aan gebruikers komt en een onnodig hoog target handhaaft. Degene die er positief over zijn op internet zijn de gebruikers zelf. 

Ik zou er zeker voorzichtig mee zijn zolang hun daadwerkelijke business model niet bekend is. Als iets gratis is, dan ben jij het product. 

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 15:03

Ik doe er ook niet aan mee. Heb er geen fijn gevoel over. Ik houd het bij Bitvavo en beetje handelen.