Nessa schreef:Het andere kaartje werkt
Wat was nou het verschil tussen beide? Ander merk of?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stamper schreef:Hier nog geen update
[ [url=m/LITSAo.png]Afbeelding[/url] ]
Bagheera_206 schreef:Stamper schreef:Hier nog geen update
[ [url=m/LITSAo.png]Afbeelding[/url] ]
Jij hebt net als ik de unbranded. Die komt helaas paar dagen later. Alleen voor Vodafone en thee mobiel beschikbaar.
Doen ze dan op zich best netjes. September de security update van augustus uitbrengen. Loopt het maar een maand achter. Is wel eens anders geweest bij Samsung.
Aartje schreef:Ik heb al 2 hoesjes, maar geen S7. haha
nee, zonder dollen... ik heb hem weer terug gestuurd. Het voelde mij niet goed... een batterij die te snel leeg loopt, een scherm dat echt bizar heet wordt en constant problemen met het uploaden van foto's naar facebook of instagram. Meerdere keren fb eraf gehaald en er weer op gezet. Maar daar leek het probleem niet mee te zijn verholpen. begon dus aan een softwarematig probleem te denken...
Alles bij elkaar heb ik gewoon geen vertrouwen als ik me al in de eerste week opfok door een nieuw toestel... en dan zou ik daar 2 jaar lang gelukkig mee moeten zijn?
Mij is gezegd dat ze me waarschijnlijk gewoon direct een nieuwe toesturen... Ben benieuwd hoe lang ik daar op moet wachten. Had al wel de VR bril aangevraagd en ook al goedkeuring.
Nu hopen dat ik straks gewoon kan genieten van een goed werkende S7