Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Ons huis is vanochtend al verkocht!!3 werkdagen en de makelaar heeft het goed uitonderhandeld, dus goede prijs gekregen. Hij had immers wat goed te maken
Flore schreef:Het is ook zo moeilijk, vooral omdat wij nu ook kopen met de gedachte dat we er 25-30 jaar willen blijven wonen. Maar onze beslissing voelt wel goed. Het is een heel fijn en lekker groot huis, alle kindjes een grote slaapkamer, heerlijke grote tuin. Er moet wel nog het een en ander aan gebeuren en we gaan beginnen met een nieuwe keuken en als tweede staat er een grote dakkapel op mijn verlanglijstje die we hopelijk volgend jaar kunnen laten plaasten, de rest is een tienjarenplan. Ik heb wel enorm zin om te verhuizen! Ons voordeel is dat we eind van de maand al langzaamaan kunnen beginnen met de zolder (wordt de slaapkamer van onze zoon) en vervolgens de slaapkamers op de eerste verdieping. Beneden willen we ook al verven voordat we er in gaan dus het is wel heel handig dat dat gewoon al allemaal kan omdat mijn ouders er nu wonen.