ik heb net een zakje lente ui van de lidl gezaaid ben benieuwd heb het hier binnen in potjes en wat ik over had heb ik achter in de tuin gestrooid daar deden ze het alle andere jaren ook erg goed
ik voel me net een klein meisje van een jaar of 7 zo blij ben ik der mee haha
Yunomi
Geplaatst: 24-02-15 11:23
Ik heb dille dubbel, is er iemand hier die wil ruilen? Tegen cherrytomaat, krulpeterselie of spinazie?
Cabelona
Geplaatst: 24-02-15 11:26
Gister vijf potjes gehad; bosui, aardbeien, paprika, cherrytomaatjes en andijvie.
ik ben heeel blij een vriend van mij die heeft er heel veel zij hij dus die krijg ik volgende week toegestuurd dus miss dat ik volgende week weer wat te ruilen heb
en dan van een bokker nog bieslook ik ben helemaal happy haha
ik ben heeel blij een vriend van mij die heeft er heel veel zij hij dus die krijg ik volgende week toegestuurd dus miss dat ik volgende week weer wat te ruilen heb
en dan van een bokker nog bieslook ik ben helemaal happy haha
ben hier aan het wachten op de postbode voor m'n veldsla
Vraagje, waar kan je zien bij welk product van de AH je een moestuin potje krijgt? Op de website staat alleen bij appels maar er zijn toch nog wel meer producten waar je een potje bij krijgt? http://www.ah.nl/bonus?ah_campaign=inte ... d&ah_fee=0
Bij perla koffie weet ik, cup a soup en noodles, unox rookworst uit mijn hoofd het tuintje, en bij de appels het groei en doe boekje. Op de site is het rottig zoeken vindik. In de folder staat er duidelijk een plaatje bij wat je bij wat krijgt.
Edit: en bij elke €15,- sowieso natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door friendly op 24-02-15 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt