Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Omaro schreef:Thnx Branka
Mysticism, Zijn je plantjes echt droog droog, dus zo droog dat blad enzo helemaal zou verkruimelen als je het vastpakt? Anders zou ik het nog proberen als ik jou was. Tomatenplantjes zijn wat dat betreft erg sterk, ze kunnen zo'n periode van uitdroging vaak nog wel overleven en zelfs weer helemaal opleven als je ze weer goed water geeft. (maar ze ook weer niet verzuipen)
Mysticism schreef:Omaro schreef:Thnx Branka
Mysticism, Zijn je plantjes echt droog droog, dus zo droog dat blad enzo helemaal zou verkruimelen als je het vastpakt? Anders zou ik het nog proberen als ik jou was. Tomatenplantjes zijn wat dat betreft erg sterk, ze kunnen zo'n periode van uitdroging vaak nog wel overleven en zelfs weer helemaal opleven als je ze weer goed water geeft. (maar ze ook weer niet verzuipen)
Helaas welHeb nog geprobeerd er leven in te blazen maar hij werd al helemaal geel en dor
branka16 schreef:Ik vind het heel jammer dat wederom een opdracht die toch leuk bevonden is niks word.
Doe ik iets verkeerd?
Vinden jullie het niet leuk?
Daarom laatste opdracht meteen maar.
Grootste plant heeft bij deze gewonnen.
Maak een foto van jouw plant en stuur deze vóór volgendeweek vrijdag 17:00 in.
Wie niks opstuurt wint niks.
Wel even een foto maken met een duimstok of rolmaat oid.
Uiteraard moet de lengte af te lezen zijn.
Succes voor de mensen die nog wel meedoen.
En deel 2 komt er voorlopig niet aangezien dit best slecht in gegaan
Ik had nog 2 extra onderdelen maar ik vind het gewoon niet waard om het nog te doen.