Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Nou, hier ook een leuk verhaal... Sleutel van m'n Volvo is in 101 stukjes, ik kan hem nog wel openen/sluiten/starten etc maar dat moet ik met een tangetje doenDus of ik moet een nieuwe sleutel bestellen á 85 euro, of ik moet toch gaan kijken voor een andere auto... En stiekem heb ik eigenlijk het meest zin in een andere auto, want die 85 euro is het m'n auto helemaal niet meer waard
Choiix schreef:Hoezo moet je het met een tangetje doen dan? En waarom is die sleutel zo duur, om wat voor Volvo gaat het? Is alleen de behuizing stuk of de metalen sleutel zelf?
ikke schreef:Voor 90 euro kom ik je Volvo wel halen
Renee1991 schreef:ikke schreef:Voor 90 euro kom ik je Volvo wel halen
Voor minimaal €750 mag je hem komen ophalenZitten wel veel opties op hoor!
Safiera schreef:Oh nee, nu wil ik die Volvo hebben en je woont ook nog eens in de buurt
(lees dit maar als een half grapje en half serieuze opmerking)
Choiix schreef:Is dat alles?
http://www.dx.com/p/aml031411-ne66-blan ... 3Jkvi8pNzs
Even hiermee naar een sleutelboer en sleutel kopiëren, chip overzetten uit je oude behuizing en klaar. Kosten hooguit 15 euro
Margreet schreef:[ Afbeelding ]
Afgelopen weekend in actie tijdens de "Nacht van Weesp" (hier was het nog dag).
Winnaar in de Classic Sportklasse
Ilse_123 schreef:Haha, is goed. Zat er laatst aan te denken hoe cool het is als er een dikke motor met veel lawaai in zou zitten... Maar dat is levensgevaarlijk, ding is niet gemaakt om harder dan 120 te rijden. En ik heb al een te fanatieke rechtervoet, dus dan is het daaaahaaag benzine.