Het gaat niet om geld, dat is het probleem niet.
Het huis is van een topcrimineel geweest, geen gemiddelde draaideurcrimineel maar een big boss in de onderwereld. Hij zit achter de tralies voor de komende 20jr, samen met zijn huurmoordenaar die daar ook heeft gewoond. Maargoed, wel iemand met voldoende connecties met de buitenwereld.
Het huis is een half jr geleden onteigend en op de executieveiling terecht gekomen. Het is dus niet dat persoon in kwestie het huis vrijwillig verkoopt.
Ik wil gewoon niet het risico lopen dat als je de tuin gaat omspitten er ineens een mannetje voor de deur staat die je komt vertellen dat je moet stoppen met graven omdat je anders jezelf mag gaan opgraven. Het is een behoorlijk perceel dus wie weet wat er nog verstopt ligt...
Daarbij zijn er daar gewoon rare dingen gebeurd (moord, rare achterkamertjes, enge ringen etc aan plafonds enz) dat het huis wat mij betreft een te slecht karma heeft.
Vriendlief is veel op zakenreis, ik zie mezelf daar niet in het donker in m'n eentje een paar dagen (nachten) zitten. Het is wel je thuis en zo moet het ook voelen.
Superjammer, kan het slecht loslaten want het huis heeft echt alles wat ik zoek in een huis, op de beste locatie denkbaar. Het is in goede staat en buiten een likje verf, goede grasmaaier en nieuwe keuken kun je er zo in. Maarja, moet het loslaten.