Hartelijk gefeliciteerd, alles komt toch op zijn pootjes terecht. Een. Hele obstakel parcours van te voren, maar je hebt de finish bereikt. Nu flink klussen en lekker genieten van je paleisje
Zou alleen straks de link wel weghalen / weg laten halen, nu is je hele adres op internet te vinden incl dit topic / jij via dit adres. Je weet nooit wat de oude bewoners / mensen van plan zijn
gefeliciteerd met je huisje Liselot!! geniet er van.
@Jans, ik denk dat de oude bewoners het adres al wel weten
Sammie
Geplaatst: 10-04-13 16:56
link verdwijnt vanzelf, want huis wordt op funda afgemeld = dus niet gevonden.
Leuk huisje!
tyleysmiley
Geplaatst: 10-04-13 16:58
Mooi huis hoor,zo vanaf de foto's ziet er goed uit. Moest stiekem toch wel even slikken bij die kinderkamers hoor,arme kindjes pfff. Wat erg dat de oude bewoners het zo ver hebben laten komen
huis ziet er van de foto's af beter uit dan het is, het is echt heel vies allemaal. Alles is ook gigantisch geel; ga de thermostaat niet eens meer schoon krijgen, daar komt gewoon een nieuwe op.
jans: ze mogen van mij prima lezen wat in dit topic staat hoor, heb nergens een woord gelogen of hun door het slijk gehaald
Lindaonline
Geplaatst: 10-04-13 17:05
Leuk huis hoor. Kan hartstikke gezellig worden. Vind de uitbouw van de buren ernaast ook mooi.
Michelle77
Geplaatst: 10-04-13 17:07
Foto's kunnen veel verbloemen! Zag hier in huis ook heel redelijk uit. Maar hier was alles ook echt verrookt! Gelukkig is alles gestuct en geverfd waardoor de stank eruit is. Nieuwe keuken wel zo fris.
M'n paps heeft heel fijn spul, nicotine droop zo van de kozijnen af... Bah!
De planning was om het laminaat in de woonkamer er in te laten, maar mam vond het te vies. Die gaat nu ff met pap overleggen of hun een nieuwe vloer sponsoren lieve pap en mam heb ik toch ook
klopt dat ie er op de foto prima uit ziet, in het echt is hij een heel stuk minder en had ik hem tzt wel willen vervangen
Tinky12
Geplaatst: 10-04-13 17:23
Heb even "binnen"gekeken...wat een super leuk huisje zeg en met een kwast verf kom je een hele eind Als je de vloer tzt wil vervangen en je kunt het nu al financiëren,lekker nu doen.Nu is het huis nog leeg,anders weer sjouwen met meubels en blijf je het uitstellen
En vies...och ik heb huizen gezien die erger waren hoor...lees: alle deuren op een hoop in de huiskamer,dooie kat onder de deuren en uit de keuken kwam een halve zak muizenkeutels en bijbehorende lijkjes Hoe het huis er verder uitzag laat zich wel raden
Lekker poetsen en kwasten en je paleisje mooi maken Laat maar weten waneer de Bokt-house warming is...adres hebben we al
Nieuwe vloer nodig, kijk eens bij Ikea, uitstekend laminaat in veel kleuren en niet duur. Heb het al jaren omdat de hond en katten een sterke vloer nodig zijn.
Alja
Geplaatst: 10-04-13 18:21
Vind het een leuk huisje, gauw eigen maken en er gaan wonen! Veel geluk